بررسی بازی ایران و پرتغال؛ ایران حریفی سرسخت

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر بررسی بازی حساس تیم های ملی ایران و پرتغال
بررسی بازی حساس تیم های ملی ایران و پرتغال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشاسان ورزشی خبرگزاری اسپوتنیک دیدار حساس ایران و پرتغال را که در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود را پیش بینی می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال ایران در طول دوران حضور خود در مسابقات جام جهانی تا این اندازه به صعود از مرحله گروهی نزدیک نبوده. برای دست بافتن به این صعود، تیم کارلوس کی روش تنها به یک پیروزی نیاز دارد. تیم ملی ایران در شهر سارانسک برای صعود باید تیم ملی پرتغال که مدافع قهرمانی اروپا است را شکست دهند.
به سختی می توان به کسب امتیاز اسپانیا در بازی دوم این گروه B در برابر مراکش و صعود به مرحله یک هشتم شک داشت و برای راه یافتن به جمع 16 تیم پرقدرت دنیا پرتغال به مصاف ایران می رود.
یاران رونالدو می توانند با کسب یک تساوی به مرحله بعد صعود کنند و ایران برای صعود نیاز مبرم به پیروزی دارد.

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر world cup 2018 - Russia
world cup 2018 - Russia - اسپوتنیک ایران
world cup 2018 - Russia

به نظر می آید که دیدار سارانسک بسیار حساس باشد و کوچکترین اشتباه از سوی هر دو طرف می تواند منجر به حذف آنها شود. در صورت شکست و حذف ایران در این مرحله از مسابقات شاید خیلی حساس نباشد، اما حذف پرتغال می تواند یک فاجعه بزرگ برای این تیم محسوب شود.

تیم ملی ایران را به هیچ وجه نمی توان دست کم گرفت و این تیم در برابر اسپانیا به خوبی ظاهر شد، این بدان معناست که تک تک بازیکنان "کی روش" می توانند برای تیم پرتغال دردسر ساز شوند.
وضعیت تیم ملی پرتغال نیز کاملا متفاوت است و کریستیانو رونالدو چهار گل این تیم را در مصاف با اسپانیا و مراکش به ثمر رسانده. اما سوال اینجاست که اگر مدافعان ایران موفق به مهار رونالدو شوند، چه کسی برای پرتغال گلزنی خواهد کرد.

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر رژیم غدایی و سبک زندگی آموزنده کریستیانو رونالدو
رژیم غدایی و سبک زندگی آموزنده کریستیانو رونالدو  - اسپوتنیک ایران
رژیم غدایی و سبک زندگی آموزنده کریستیانو رونالدو

حتی اگر پرتغال برنده این دیدار انتظار زیادی نیست. به احتمال فراوان در این بازی حداکثر یک و یا دو گل وارد دروازه ایران می شود. همانطور که پیش از این اشاره شد، برای پرتغال بسیار مهم است که در این بازی بازنده نباشد. از اینرو پرتغال می تواند با به ثمر رساندن یک گل بر روی دفاع خود تمرکز کند و ضد حمله های حریف را کنترل کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала