قدردانی کارلوس کی روش از هواداران روس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر قدرانی کارلوس کی روش از هواداران روس
قدرانی کارلوس کی روش از هواداران روس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی ایران و پرتغال گفت: بازیکنان ما آماده خلق شگفتی هستند.

کی روش در نشست قبل بازی + عکس - اسپوتنیک ایران
کی روش در نشست قبل بازی + عکس
به گزارش اسپوتنیک، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران با حضور در کنفرانس خبری به نکته جالبی اشاره کرد و درباره حمایت هواداران روسیه از ایران گفت: تشکر خودمان باید از طرفداران روس اعلام کنم. خیلی جالب بود که ما مقابل این دوتیم احساس کردیم در خانه خودمان هستیم. طرفداران روس خیلی مهربان با ما برخورد کردند و می‌خواهیم از آنها تشکر کنیم.

خبرنگار شبکه اسپور تی وی پرتغال از کی روش پرسید با توجه به تجربه‌ای که دارید آیا در بازی با پرتغال به صورت هجومی به میدان می روید یا ترجیح می دهید بازی تدافعی به نمایش بگذارید؟ او در سوال خود از تعبیر عجیبی استفاده کرد و عنوان کرد آیا بازیکنان خودرا به صورت درنده خویی به زمین خواهید فرستاد یا خیر.

وی افزود: من فکر می کنم این خیلی سخت است چرا که فرناندو حیوانات زیادی دارد و آنها می توانند به سختی گاز بگیرند. ما فلسفه خودمان را داریم که از سه حرف آر شروع می شود. ما واقع بین هستیم، ما احترام خواهیم گذاشت و همانطور که گفتم پرتغال فقط یک نامزد نیست و دنیا آن را محبوب می داند.

کی روش درباره سیستم ویدئو چک گفت: سیستم ویدیو چک آمد تا اشتباهات مرگبار داوری را کاهش دهد. نباید اکنون دوباره همان اشتباهات را تکرار و توجیه کرد. اگر لازم است که موضوعی را نسبت به داور بگویید باید به فیفا نامه بزنید. ما فردا بازی داریم و نیاز داریم که بدانیم چه کسی برای ما سوت می زند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: روز بسیار خاصی در پیش داریم و دنیا خواهد دید که دو تیم چطور بازی خواهند کرد. سبز و قرمز مقابل هم قرار خواهند گرفت و تنها تفاوت این دو تیم روی سکوها خواهد بود که باید دید قرمزها بیشتر خواهند بود تا سبزها، اما هر دو تلاش خواهند کرد در زمین بهترین باشند.

وی در پایان گفت: فردا در پرتغال دوستان زیادی هستند که به این بازی توجه خواهند کرد. یک مثال به زبان پرتغالی خواهیم زد که دوستان دوست هستند اما فوتبال چیز دیگری است. ما باید صداقت داشته باشیم و تلاش کنیم تا برنده شویم و این فوتبال برای مردم و شادی و لذت آنهاست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала