واکنش های ضد و نقیض به سرو صدای هواداران ایرانی در سارانسک +تصاویر

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش های ضد و نقیض به سرو صدای هواداران ایرانی در سارانسک +تصاویر
واکنش های ضد و نقیض به سرو صدای هواداران ایرانی در سارانسک +تصاویر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواداران تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در اطراف هتل تیم ملی پرتغال سروصدا به راه انداختند.

به گزارش اسپوتنیک ، هواداران تیم ملی فوتبال ایران که به شهر سارانسک ، محل برگزاری بازی تیم ملی ایران و پرتغال رفته اند، شب یکشنبه با حضور در اطراف هتل محل اقامت تیم ملی پرتغال به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.
آنها هدف از این تجمع و ایجاد سروصدا را بی خواب کردن بازیکنان تیم ملی پرتغال نامیدند تا در بازی امروز از آمادگی لازم برخوردار نباشند.
در این بین کاربران واکنش های متفاوتی به این سروصدا ها نشان دادند.


یک کاربر در توئیتر نوشت: حرکت دیشب هواداران تیم ملی مقابل هتل بازیکنان پرتغال چکیده ای از رفتارِ غالبِ مردممان است، که از راه های غیر اخلاقی به دنبال اهدافشان هستند در تجارت، در انتخابات، در…
کاربر دیگری نیز حرکت اخیر را اینطور توصیف کرد: هرچه ابن سینا و خوارزمی و حافظ و سعدی و مولانا و… برا ایران و ایرانی در سطح دنیا آورده فرهنگی داشتند و دارند، یه مشت آدم لمپن، دارن بر باد میدن! (دیشب — سر و صدای هواداران تیم ملی ایران جلوی هتل تیم فوتبال پرتغال
هوادار دیگری ضمن حضور در سارانسک اینطور نوشت: روایتی از دیشب؛ هتل محل اقامت پرتغال بغل Fan Fest فیفاست و میدان مرکزی شهر، همه هواداران در این دو مکانند و انتخاب این هتل اشتباه بوده. دیشب دهها هوادار ایرانی، چند دقیقه جلوی هتل شعار دادند و با درخواست برخی دیگر و آمدن پلیس رفتند.
یک کاربر این حرکت را با عکس العمل هواداران ژاپنی مقایسه کرده و نوشت: در حالیکه هواداران تیم ما پشت پنجره ی هتل تیم پرتغال عربده میکشند تا آنها را بیخواب کنند، هواداران تیم ژاپن، کیسه به دست زباله های ریخته شده بعد از بازی در استادیوم را جمع میکنند و نمیگذارند شادمانی شان باعث زحمت نظافت چی ها شود. و شما را در نژادها و گونه های متفاوت آفریدیم!
در این بین برخی با ساخت تصاویری جالب این حرکت را نقد کردند:

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала