نتایج امروز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر نتایج امروز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه
نتایج امروز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقات جام جهانی فوتبال، امروز نیز در شهرهای مختلف روسیه برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک، مسابقات جام جهانی 2018 روسیه عصر امروز در شهرهای مختلف این کشور برگزار شد.

در اولین دیدار امروز از گروه E، تیم های ملی فوتبال برزیل و کاستاریکا در شهر سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند و برزیل موفق شد با گلهایی که در وقت های اضافی این دیدار (کوتینیو 91 — نیمار 97) به ثمر رساند، کاستاریکا را شکست داده و پیروز این میدان شود. 

در دقیقه 79 این دیدار، داور ابتدا یک ضربه پنالتی به سود برزیل اعلام کرد که پس از مشاهده ویدئو چک، این ضربه را لغو کرد. در این دیدار "کوتینیو" به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

در دیگر دیدار امروز از گروه D، تیم های ملی فوتبال نیجریه و ایسلند از ساعت 19:30 در استادیوم ولگوگراد آرنا با بکدیگر روبرو شدند که در پایان این تیم نیجریه بود که با حساب 2 بر 0 (احمد موسی 49 و 75) ایسلند را به زانو درآورد.

در این دیدار نیز با استفاده از تکنولوژی ویدئو چک، یک ضربه پنالتی برای ایساند اعلام شد که "یلفی سیگوردسون" این ضربه به را نتوانست به گل تبدیل کند.

Публикация от @reza.ghorbani1989 22 Июн 2018 в 10:57 PDT

یا پیروزی نیجریه برابر ایسلند، امیدهای آرژانتین که شب گذشته شکست سختی را برابر کرواسی متحمل شده بود، زنده بماند.

در آخرین مسابقه امروز نیز که از گروه E برگزار شد، از ساعت 22:30 تیم های صربستان و سوئیس در استادیوم کالینینگراد رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود سوئیس به پایان رسید.

گلهای سوئیس در این دیدار را گرانیت ژاکا در دقیقه 52 و ژردان شقیری در دقیقه 90 و تک گل صربستان را نیز الکساندر میتروویچ در دقیق پنجم این دیدار به ثمر رساندند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала