ستیزه جویان سلاح شیمیایی در سوریه تولید کردند

© Sputnikستیزه جویان سلاح شیمیایی در سوریه تولید کردند
ستیزه جویان سلاح شیمیایی در سوریه تولید کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: ستیزه جویان مخالف دولت سوریه سلاح های شیمیایی در سوریه تولید کردند و تجهیزات آن در اروپای غربی تولید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: ستیزه جویان مخالف دولت سوریه سلاح های شیمیایی در سوریه تولید کردند و تجهیزات آن در اروپای غربی تولید شده است.

او در جلسه مشترک وزارت امور خارجه و وزارت دفاع که برای تشکیل گروه های دیپلماتیک برای بررسی استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه برگزار شده بود گفت: "مواردی وجود دارند که امروز باید در مورد آنها صحبت کرد، به طور خاص، در سمت چپ من، سمت راست شما این تجهیزاتی قراردارند که چند روز پیش کشف شد و من می خواهم به شما بگویم که ستیزه جویان و ترویست ها از این تجهیزات استفاده می کردند و این تجهیزات در شهر دوما کشف شده اند."

در اوایل آوریل امسال غرب دمشق را به استفاده از سلاح شیمایی در شهر دوما در غوطه شرقی متهم کرد. مسکو قویا اطلاعات مربوط به استفاده احتمالی ارتش سوریه از بمب کلر را رد کرد.

وزارت امور خارجه گفت که هدف از خبر دروغین استفاده مواد شیمیایی توسط نیروهای سوریه به نفع تروریست ها است و باعث مظلوم نمایی آنها می شود و توجیهی برای ورود قدرت های خارجی دیگر می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала