افراد با چهره ی خندان بیشتر در یاد می مانند

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر افراد با چهره ی خندان بیشتر در یاد می مانند
افراد با چهره ی خندان بیشتر در یاد می مانند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد ناشناس با چهره ی خندان یا یک احساس قوی بهتر به خاطر سپرده می شوند.

به گزارش اسپوتنیک در مقاله ای که دانشمندان بریتانیایی در مجله ی British Journal of Psychology. منتشر کرده اند اینطور آمده است.
میلا میلیوا از دانشگاه یورسک می گوید: " تشخیص چهره افراد در عکس ها نقش مهمی در زندگی ما دارد اما ما می دانیم که مغز ما به شدت با این برنامه در تضاد است. جعل اسناد و استفاده از اطلاعات شخصی دیگران ، مشکل بزرگی دنیای امروز است و برای همین بسیار مهم است که روش جدیدی برای تشخیص چهره بیابیم."
ظاهر افراد نقش مهمی در شرح حال زندگی آنها دارد و البته نه فقط زندگی شخصی بلکه در خصوص حرفه و اوضاع وی در جامعه به طور کل. به طور مثال در سال 2011 و 2013 دو گروه از دانشمندان بریتانیایی به این نتیجه رسیدند که افراد زیبا به طور متوسط از آی کیوی بالاتری برخوردار بوده و اغلب شغل بهتری نسبت به افرادی که ظاهر معمولی و نامنظم دارند.
دانشمندان بریتانیایی به این موضوع توجه نشان دادند که بر اساس استاندارد اکثر کشورهای جهان تمامی عکس ها در اسناد، و برگه های رسمی یک خصوصیات ویژه دارد و اینکه افراد در آنها چهره ی خنثی دارند.
آنها احساست مختلف از جمله لبخند را روی چهره ی افراد بررسی کردندو به این نتیجه رسیدند که ما چهره ی افراد با لبخند را بهتر به خاطر سپرده و می شناسیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала