گزارش زنده بازی تیم ملی ایران و اسپانیا (لحظه به لحظه)

© REUTERS / SERGIO PEREZمباراة إسبانيا وإيران
مباراة إسبانيا وإيران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش لحظه به لحظه بازی تیم ملی ایران و اسپانیا.

دو تیم ایران و اسپانیا امروز در ورزشگاه کازان آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دیدار حساسی پیش رو خواهند داشت. ایران در دیدار اول خود مراکش را شکست داده ولی اسپانیا مقابل پرتغال متوقف شده است.

 صدرنشین گروه بودن برای اسپانیا یک موضوع حیاتی است، به خصوص پس از نتیجه دیدار اول مقابل پرتغال. اگر لاروخا به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند، به احتمال خیلی زیاد دیگر با تیم‌های آلمان، آرژانتین، بلژیک، برزیل، فرانسه و پرتغال تا فینال روبرو نخواهد شد و از لحاظ جا به جایی و سفر در روسیه نیز به نفع این تیم خواهد شد بدین ترتیب کسب پیروزی در دیدار امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اسپانیا در ده سال گذشته ۲ بار فاتح جام ملتهای اروپا و یک بار قهرمان جام جهانی شده است.

از سوی دیگر پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داده است کسب تساوی در این بازی می تواند گام بلندی جهت صعود به مرحله حذفی باشد موفقیتی که تاکنون تیم ملی ایران کسب نکرده است. علاوه براین کسب یک امتیاز این دیدار بهترین عملکرد ایران در تاریخ جام جهانی را رقم خواهد زد. ایران در ادوار قبلی حضور خود، در یک دوره حداکثر ۳ امتیاز کسب کرده بود و همیشه در مرحله مقدماتی ۲ بازی را با شکست پشت سر گذاشته باشد.


نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала