گزارش و تحلیل

ترکی آل الشیخ: به تقصیرشان، من چهره خود را از دست دادم

© Sputnik / َمثطشدیق ؤهمب /  مراجعه به بانک تصاویر ترکی آل الشیخ: به تقصیرشان، من چهره خود را از دست دادم
ترکی آل الشیخ: به تقصیرشان، من چهره خود را از دست دادم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال قطری الجزیره، ترکی آل الشیخ، بازیکنان عربستان سعودی را به باد انتقاد گرفت.

رییس کمیته ورزشی عربستان سعودی ضمن صحبت از بازی تیم کشور خود در ورزشگاه هشتاد هزار نفری لوژنیکی مسکو در چارچوب جام جهانی فوتبال جاری در روسیه گفت که بر اثر این بازی سردرگم شده و چهره خود را از دست داده است. وی نمی داند چه بگوید.

یوری گازینسکی - اسپوتنیک ایران
تحقیر عربستان در حضور بن سلمان+ویدئو
ترکی آل الشیخ در توییتر خود نوشت: دیده شد که تیم فوتبال عربستان سعودی پوتانسیل ضعیفی دارد. بازیکنان حتی 5 درصد از امکانات خود را نشان ندادند. این در حالی است که ما به آنها در طول سه سال حقوق دادیم و بهترین مربیان را برایشان تامین کردیم.

وی به سطح پایین آمادگی بازیکنان کشور خود اشاره کرده تاکید کرد که او پیشتر در باره ناتوانی این تیم صحبت کرده بود ولی مردم در این مورد با او مخالفت کردند. هیچ یک از این فوتبالیست ها شایسته یک میلیون ریال نیست.

عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی: "ما از شکست بسیار ناراحت هستیم. این یک نتیجه کاملا ناخوشایند است، زیرا سطح آمادگی ما را نشان نمی دهد. چند بازیکن مجازات می شوند — دروازه بان عبدالله المعیوف، مهاجم محمد السهلاوی و مدافع عمر هوساوی."

لازم به یادآوری است که تیم عربستان سعودی در بازی افتتاحیه جام جهانی به تیم ملی روسیه با حساب 0 بر 5 باخت. این بازی با حضور ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و ولیعهد عربستان سعودی مهمد بن سلمان برگزار شد.

آل الشیخ گفت که او مسئول این نتیجه ناامید کننده است. با این حال، او تمایل به استعفا را نشان نداد، برعکس، او در حال آماده سازی یک برنامه جدید به قصد بهبود پرورش و عملکرد بازیکنان است.

این طرح شامل پرورش نسل جدید ورزشی است، بر اثر ارائه یارانه به هزاران کودک بین 12 تا 16 ساله برای توسعه مهارت های حرفه ای شان.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала