آیا ایران صدر نشین گروه می شود؟ + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر آیا ایران صدر نشین گروه می شود؟ + عکس
آیا ایران صدر نشین گروه می شود؟ + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به نقل از کاربران ایرانی، در صورت تساوی پرتغال – اسپانیا، تیم ملی فوتبال ایران صدر نشین می شود.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران ایرانی ضمن خوشحالی از پیروزی تیم خود در برابر مراکش در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، به نتیجه بازی واکنش های مختلفی نشان دادند.

امیر حسین ثابتی در این خصوص می نویسد: " فانتزی امشب ما ایرانی ها وقتی تکمیل میشه که پرتغال و اسپانیا،  مساوی کنند و ایران صدر نشین گروه باشه تا بازی بعدی!".

خودنویس با انتشاری از صدرنشینی ایران می گوید: احتمالا این تصویر در تاریخ جام‌جهانی تکرار نخواهد شد. صدر نشینی ایران در گروه اسپانیا و پرتغال.

بسیاری از کاربران نیز قدردان کی روش هستند: " دقیقه ۹۳ بازی با مراکش، ایران سبک‌ترین کشور دنیا بود. همه رو هوا بودن‌… مرسی کی روش، مرسی بچه‌ها، مرسی از همه… مرسی… بعد ۲۰سال بردیم..‌‌.

کاربری نیز به شوخی می نویسد: جلو مراکش این همه مصدوم دادیم، جلو اسپانیا شهید می دیم.

در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی کرد و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала