هزاران هوادار ایرانی در روسیه+عکس

© Sputnik / Sergey Kuznetsov /  مراجعه به بانک تصاویر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعداد زیادی از هواداران ایرانی برای حضور در جام جهانی فوتبال به روسیه آمده اند.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مراسم معرفی  کتاب خود به زبان روسی در باره  مناسبات متقابل جمهوری اسلامی ایران و آسیای مرکزی در سن پیترزبورگ اعلام نمود که هزاران هوادار فوتبال از ایران به روسیه آمده اند تا از تیم خود در مسابقات قهرمانی 2018 حمایت کنند.

وی گفت:«البته تعداد دقیق را نمی توانم بگویم، اما صدها و حتی هزاران نفر هوادار ایرانی از ایران و دیگر کشورها به روسیه آمده اند».

به عقیده سفر ایران در روسیه، تیم ایران در گروه دشواری قرار دارد و باید با تیم مراکش، اسپانیا و پرتغال رقابت کند. با وجود این، هواداران ایرانی روحیه خوبی دارند.

سفیر قصد دارد شخصا از تیم ایران در بازی با مراکش حمایت کند که در سن پیترزبورگ برگزار می شود.

«ما فردا در استادیوم حضور خواهیم داشت تا از تیم ایران حمایت کنیم، وزیر ورزش و استاندار اصفهان نیز همراه ما خواهند بود».

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

با استفاده از تلفن همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی ورزشگاه های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

خدماتی چون اجاره دوچرخه در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.

گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو  Moscow Metro —  "در میان اهالی مسکو و توریست ها بسیار محبوب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала