پیش بینی های جالب در چند ساعت مانده به جام جهانی فوتبال روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی جالب در چند ساعت مانده به جام جهانی فوتبال روسیه
پیش بینی جالب در چند ساعت مانده به جام جهانی فوتبال روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چیزی به آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه باقی نمانده اما هنوز پیش بینی ها ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ورزش سه، وب سایت بلیچر ریپورت به همراه پنج متخصص خود پیش بینی جالبی از جام جهانی انجام داده است.
اولین مورد مربوط به چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی و در نهایت بهترین و قهرمان آنها است.
نکته ی جالب این است که چهار کارشناس بلیچر ریپورت فرانسه ، برزیل ، اسپانیا و آلمان را تیم های حاضر در نیمه نهایی می دانند و فقط مارکوس آلوز هست که معتقد است بلژیک شانس بیشتری نسبت به آلمان برای حضور در نیمه نهایی دارد.
بیشترین رای را در این بین فرانسه به خودش اختصاص داده است.
در بین بازیکنان معرفی شده برای کسب مقام آقای گل در این بخش آنتوان گریژمان دو رای را به خودش اختصاص داده. گابریل خسوس برزیلی ، تیمو ورنر و ژیرو هم دیگر مدعیان اصلی آقای گلی انتخاب شده اند.
توپ طلا به چه کسی می رسد؟
ایسکو و نیمار در کنار فیلیپ کوتینیو کاندیدا های این بخش معرفی شده اند.
بازنده بزرگ کیست؟
جالب ترین قسمت مطرح شده بازنده ی بزرگ جام جهانی است. جایی که دو کارشناس رای به جدایی زود هنگام پرتغال و آرژانتین از جام جهانی داده اند.
آخرین کاندیدای این بخش هم روسیه است. دفاع بی تجربه ی این تیم در کنار عملکرد نامناسبش در دیدار های قبلی آنها را مدعی تکرار عملکرد میزبان جام جهانی 2010 می کند.
تیم شگفتی ساز جام جهانی: مراکش ، پرو و صربستان به عنوان تیم های مدعی برای شگفتی سازی در این دوره از رقابت ها نام گرفتند.
پدیده جام چه کسی است؟
بیشترین اختلاف نظر در این گزینه دیده می شود. جایی که از پنج بازیکن مختلف برای این عنوان نام برده میشود که البته نام علیرضا جهانبخش در کنار آراسکائتای اروگوئه ای ، گوئدس پرتغالی، ساویچ صرب تبار و تیمو ورنر آلمانی دیده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала