گزارش و تحلیل

حماسه ساز ملبورن امیدوار به صعود

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر حماسه ساز ملبورن امیدوار به صعود
حماسه ساز ملبورن امیدوار به صعود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشکسوت فوتبال ایران گفت در صورت شکست مراکش ، تیم ملی ایران برای نخستین بار شانس صعود به مرحله دوم را خواهد داشت.

امروز از ساعت 19:30 دقیقه بزرگترین روبداد ورزشی جهان در روسیه آغاز می شود و در دیدار افتتاحیه تیم ملی فوتبال روسیه به مصاف عربستان صعودی خواهد رفت. در ادامه این رقابت ها نیز فردا تیم ملی ایران در یک بازی حساس در شهر سن پترزبورگ روسیه به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت که به گفته اکثر کارشناسان مهمترین بازی ایران در این رقابت ها محسوب می شود.

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی ایران و حماسه ساز ملبورن در فاصله تنها یکروز مانده به دیدار ایران در برابر مراکش درباره تیم ملی فوتبال ایران با خبرگزاری اسپوتنیک به گفتگو نشست.

خداداد عزیزی — به اعتقاد من اردوهای تیم ملی و بازیهای تدارکاتی خوبی بود و در عین حال ما تیم ملی خوبی هم داریم و من هم مثل تمام ایرانیان آرزو دارم که تیم ملی ما با توجه به اینکه کار مشکلی است، بتونه برای اولین بار به مرحله دوم مسابقات جام جهانی صعود کنه و نتایج قابل قبولی کسب کند.
انتخاب بازیکنان سلیقه ای است و این حق مربی است که بازیکنان خودشو انتخای کنه، اما به عقیده من "وریا غفوری" می تونست برای تیم ملی ما خیلی مثمر ثمر باشه و ایکاش همراه تیم ملی می بود، چون یک بازیکن فوق العاده قدرتمندی هست و در یازی های تیم استقلال و چه در لیگ برتر ایران نشان داده که چه بازیکن قوی هستش و در کل به نظر من خیلی می تونست به تیم ملی ایران کمک کند. ولی در مجموع انتخاب بازیکن بر عهده مربی تیم است.

زابیواکا نماد جام جانی 2018 روسیه در میدان مانژ - مسکو - اسپوتنیک ایران
مسکو پایتخت فوتبال جهان در سال 2018
پیش بینی دیدارهای ایران در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

خداداد عزیزی — "کارلوس کی روش" با علم به اینکه بازی های جام جهانی، مسابقات بزرگی هست و ما دیدارهای سختی در برابر اسپانیا، پرتغال و همچنین مراکش خواهیم داشت و به نظر من از همان روش جام جهانی 2014 استفاده خواهد کرد و تیم ملی را با سیستم دفاعی به میدان خواهد فرستاد و نگاهی هم به ضد حملات بازیکن هایی مثل جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و سایر بازیکنان خط حمله دارد با توجه به اینکه ما خط حمله بسیار خوبی داریم و من امیدوارم که در برابر مراکش نتیجه دلخواه رو بدست بیاریم و بازنده نباشیم که در اینصورت کار ما در برابر اسپانیا و پرتغال خیلی سخت خواهد شد.
اگر ما مراکش را در بازی اول بتونیم شکست بدیم، به عقیده من ما شانس صعود به مرحله دوم را برای اولین بار خواهیم داشت و امیدواریم که این اتفاق روی بده و ما بتونیم مراکش رو شکست بدیم.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در این مسابقات روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت، سپس در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا روبرو خواهد شد و در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی سوم خود در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه را در شهر سارانسک با پرتغال برگزار می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала