شخصیت شناسی با استفاده از عکس پروفایل کاربران +ویدئو،عکس

CC0 / / شخصیت شناسی با استفاده از عکس پروفایل کاربران +ویدئو،عکس
شخصیت شناسی با استفاده از عکس پروفایل کاربران +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درباره شخصیت کاربران شبکه های مجازی بیشتر بدانیم

به گزارش اسپوتنیک، یکی از مسائلی که در دوستی ها و ارتباطات مجازی همیشه وجود دارد این است که ما خیلی وقتها نمیدانیم با چه شخصیتی صحبت میکنیم. ما مخاطبمان را صرفا آنگونه میشناسیم که او خود را معرفی میکند. بر اساس عکس ها و جریاناتی که تعریف میکند میتوانیم دریابیم چه موضوعاتی برای اوجالب است و علایق و سلائقش را بدانیم. اما فرد میتواند شخصیت خود را در پستهایش به تمامه بروز ندهد.
یکی از موضوعاتی که کمک میکند شخصیت کاربران را بیشتر بشناسیم، نوع انتخاب عکس پروفایل است. پروفایل این امکان را به فرد میدهد که خود را معرفی کند و بر اساس اینکه فرد به چه نحوی خود را معرفی میکند میتوان تا حدودی به شخصیت او پی برد.

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on Jun 11, 2018 at 12:38pm PDT

مثلاً کسی که نیاز به تایید شدن از طرف دیگران داشته باشد معمولاً عکس سلفی روی پروفایل خود می گذارد، کسی که می‌خواهد موقعیت اجتماعی خود را به دیگران نشان دهد معمولاً عکس با ماشین یا در رستوران و جاهای شیک روی پروفایل اش می گذارد تا بیان کند که بینهایت خوشبخت است.کسانی که خود را آنگونه که هستند پذیرفته‌اند جرأت می کنند تا عکس های واقعی و بدون ادیت خود را روی پروفایل بگذارند.

در این مطلب گفته شده است که گذاشتن عکس دونفره برای رساندن این مفهوم است که من تنها نیستم و قابل تحسین و محبوبم. عکس خنده دار از خود صرفاً توسط کسانی گذاشته می شود که اعتماد به نفس بالایی داشته باشند. عکس طبیعت را کسانی روی پروفایلشان می‌گذارند که یا از زندگی راضی هستند یا بر عکس خسته از زندگی روزمره هستند و رهایی و آزادی در طبیعت را می خواهند. گفته می شود عکس پروفایل حیوانات در خانمها نشانه مهربانی و در آقایان نشانه توخالی بودن و صرفاً ظاهر قوی داشتن می باشد. کسانی که عکس سلفی خود را روی پروفایلشان میگذارند مغرور و خود محور اند، اما بسیاری کاربران با این نظر موافق نیستند. عده ای معتقدند که سلفی بگیر ها ضعف اعتماد به نفس دارند و عده ای برعکس میگویند از اعتماد به نفس بالایشان است که عکس سلفی خود را روی پروفایلشان می‌گذارند. کاربران بعضا مثالهای نقد درباره خودشان آوردند. مثلاً کسانی که عکس کودکی خود را روی پروفایلشان میگذارند طبق این مطلب گفته شده است که از مسئولیت و بزرگسالی خسته هستند در حالی که به نظر می‌رسد در همه موارد این طور نباشد
هرچند کاربران در همه موارد هم عقیده نیستند اما این موضوع را جالب و خواندنی معرفی کرده اند، چرا که کمک میکند تا هم با مخاطبانمان بیشتر آشنا شویم و هم در خودمان این موارد را بررسی کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала