برزیلی ها می برند

© AP Photo / Ronald Zak\برزیلی ها می برند
\برزیلی ها می برند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحلیلگران، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه را معرفی نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران یکی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری، تیم پیروز احتمالی جام جهانی 2018 تیم ملی برزیل می دانند.
تجزیه و تحلیل این داده ها با استفاده از دستگاه و آمار اقتصاد سنجی انجام شد. برای محاسبات، کارشناسان 200 مدل آماری را به عنوان مبنا در نظر گرفتند. شاخص های همه بازیکنان در تورنومنت و آخرین نتایج مسابقه، و همچنین یک میلیون شبیه سازی مسابقات در این تجزیه و تحلیل در نظر گرفته شده بود.
در نتیجه همه این محاسبات، تحلیلگران دریافتند که قهرمان اصلی جام جهانی فوتبال روسیه، برزیل خواهد بود. فرانسوی (11.3) و قهرمان کنونی جهان آلمان ها (10.7) درصد شانس دارند.
از سوی دیگر، بانک های سرمایه گذاری نیز چهار سال پیش پیروزی برزیل در جام جهانی خانگی را پیش بینی کردند. اما میزبان در نیمه نهایی به آلمان 1: 7 باخت.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در این مسابقات روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت، سپس در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد و در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی سوم در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در شهر سارانسک با پرتغال دیدار خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала