پوتین در چین غذای محلی آماده و امتحان کرد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/ Sergey Guneevپوتین در چین غذای محلی آماده و امتحان کرد
پوتین در چین غذای محلی آماده و امتحان کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین همراه با شی جی پینگ،غذای محلی چینی آماده و امتحان کردند.

به گزارش اسپوتنیک،ولادیمیر پوتین،رئیس جمهور روسیه،روز شنبه در نشست رهبران سازمان همکاری شانگهای در چینگدائو چین شرکت خواهد کرد. رئیس جمهور فدراسیون روسیه همراه با شی جی پینگ،رئیس جمهوری خلق چین،جمعه شب با قطار سرعت بالا از پکن به بندر شهرهمسایه از تیانجین، برای تماشای مسابقه هاکی بین جوانان دو کشور رفتند.

شبکه تلویزیونی CCTV چین،تصاویری را از پوتین و شی جی پینگ در حال آماده سازی غذایی شبیه به پلمنی روسی پخش کرد. یکی از نمایندگان هیئت چین، دست پخت پوتین را با نشان دادن انگشت شست تحسین کرد.

پوتین و شی جی پینگ همچنین غذایی را که برای روس ها یادآور بلینی با گوشت چرخ کرده است،رو امتحان کردند.در تیانجین این غذا با گوشت و سبزیجات تهیه می شود و به عنوان یک غذای سنتی برای صبحانه در اکثر شهر های چین محسوب می شود.

ولادیمیر پوتین،در آماده سازی آخرین غذا،به گفته خود او در مقابل دوربین،نقش مستقیمی داشت.

نشست سازمان همکاری شانگهای، 9-10 ژوئن در چینگدائو، چین برگزار می شود. سازمان همکاری شانگهای،یک سازمان دائمی بین دولتی بین المللی است که در 15 ژوئن 2001 در شانگهای تاسیس شد. در حال حاضر، کشورهای عضو سازمان سازمان همکاری شانگهای عبارتند از روسیه، چین، هند، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان. افغانستان، بلاروس، ایران و به همراه مغولستان که دارای یک ناظر در این سازمان است،هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала