ماکرون: توافقنامه جی-7 را بدون ترامپ امضا می کند

© Sputnik / Vitaly Podvitski ماکرون تهدید کرد توافقنامه جی-7 را بدون حضور ترامپ امضا می کند
ماکرون تهدید کرد توافقنامه جی-7 را بدون حضور ترامپ امضا می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که شرکت کنندگان در نشست جی-7 در کانادا سند نهایی را بدون حضور دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا امضا می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که شرکت کنندگان در نشست جی-7 در کانادا سند نهایی را بدون حضور دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا امضا می کنند.

ماکرون در حساب توییتری خود نوشت: رئیس جمهور آمریکا مخالف در انزوا قرار گرفتن نیست و ما هم مخالف این نیستیم که توافقنامه بین شش کشور به امضا برسد.

به تازگی ترامپ در صفحه توییتری خود به انتقاد شدید از امانوئل ماکرون و جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا پرداخت و نوشت که اتحادیه اروپا در تجارت با ایالات متحده 151 میلیارد دلار درآمد دارد در حالیکه اتاوا اجازه نمی دهد که محصولات کشاورزی آمریكا وارد بازار شود.

پیش از این بر اساس ملاحظات امنیتی ملی، ایالات متحده تعرفه‌های گمرکی بر واردات فولاد را 25 درصد و آلومینیم را 10 قرار داده بود.اتحادیه اروپا در پاسخ تصمیم گرفت که در سه جبهه عمل کند: مراجعه به سازمان تجارت جهانی،قرار دادن تعرفه بر روی تعدادی از کالاهای وارداتی از ایالات متحده و همچنین اجرای اقدامات حفاظتی در بازار فولاد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала