آزمایش اولین موشک قابل استفاده مجدد در روسیه

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر آزمایش اولین موشک قابل استفاده مجدد در روسیه
آزمایش اولین موشک قابل استفاده مجدد در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سال 2022، نخستین موشک قابل استفاده مجدد در روسیه مورد آزمایش قرار می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بوریس ساتوفسکی، رئیس گروه بنیاد  توسعه در روسیه (FPI) اعلام نمود که در سال 2022 در روسیه اولین موشک فضایی قابل استفاده مجدد آزمایش می شود. این پروژه با همکاری راسکوسموس و یونایند ایرکرافت کارپرایشن صورت خواهد گرفت.

به نقل از آقای باریس رئیس بنیاد توسعه در روسیه گفت: "این طرح در ابتدا شامل پرتاب موشک حامل در ارتفاع 59-66 کیلومتری و بازگشت آن به منطقه شروع با فرود در باند فرودگاه می باشد. هنگام بازگشت این موشک به مبدا، از یک موتور توربوجت استفاده خواهد شد.

روسیه در واقع، همراه به جنگنده های سوخو خود معروف می باشد. به عنوان مثال، سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.
جنگنده «سوخو-57» مجهز به مجموعه جدید تجهیزات راداری است که امکان بررسی سریع وضعیت جنگی را فراهم می سازد. این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های  دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала