شاهزاده هری و مگان، کادوهای خود را پس دادند

© REUTERS / Toby Melvilleشاهزاده هری و مگان، کادوهای خود را پس دادند
شاهزاده هری و مگان، کادوهای خود را پس دادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرنسس هری و همسرش، 8 میلیون دلار از هدایای عروسی خود را به صاحبانشان بازگرداندند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی اکسپرس، شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل تصمیم به بازگرداندن برخی از هدایای عروسی خود نمودند. کردند. مبلغ این هدایا به میزان 7 میلیون پوند استرلینگ (یعنی 8 میلیون دلار) تخمین زده شد.
در واقع از آنجا که بسیاری از فرستندگان این هدایا، اهداف تبلیغاتی داشتند. در نتیجه پرنسس هری و همسرش، 8 میلیون دلار از هدایای عروسی خود را به صاحبانشان بازگرداندند.
به عنوان مثال، یک زوج غریبه به پرنسس هری و همسرش لباس شنایی را هدیه نمودند و از آنها خواستند تا از این لباس در ماه عسلشان استفاده کنند.
در واقع بر اساس قوانین قصر کنسینگتون، اعضای خانواده سلطنتی حق دارند که هدایای ناشی از افراد ناآشنا در انگلستان را رد کنند، یا در صورتی که در خصوص انگیزه اهدا کنندگان شک داشته باشند، می توانند این هدایا را بازگردانند.
نکته جالب توجه اینکه پیش از این پرنس هری و همسرش از مهمانان خواسته بودند تا هدایای عروسی را به یک سازمان خیریه اهدا نمایند.
پیش از این در خبرها آمده بود که ، 150 هزار دلار صرف سازماندهی مراسم عروسی شده بود. ارکستر —400 هزار دلار، تزیینات گل —150 هزار دلار، عکاس ها و اوپراتورها —23 هزار دلار. 385 هزار دلار — تهیه مواد غذایی. قیمت کیک عروسی بیش از 65 هزار دلار بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала