خرس روسی در لندن+فیلم

© Sputnik / Alex McNaughtonلندن
لندن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در لندن خرس روسی مردم را در آغوش می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک در خیابان های لندن فرد ناشناسی در لباس خرس با پلاکارد«خرس روسی: مرا در آغوش بگیرید» ظاهر شده است. مردم با کمال میل پیشنهاد او را می پذیرند.

فیلم «خرس روسی در خیابان های لندن» در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است. مردم با کمال میل خرس را در آغوش گرفته و سلفی می گیرند. در پایان فیلم این نوشته نمایان می شود:«دوستان، ممنون به خاطر نوازش دوستانه خرس روسی! منتظر دیدار شما در جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه هستیم!»

مقامات بریتانیا به آن هواداران فوتبال که به روسیه سفر خواهند کرد هشدار می دهند که پرچم ملی را از ترس «حمله اوباشان فوتبالی» تکان ندهند.

در این میان، هواداران روسیه به انگلیسی ها اطمینان دادند که دلیلی برای ترس وجود ندارد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

با استفاده از تلفن همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی ورزشگاه های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

خدماتی چون اجاره دوچرخه در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.

گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو  Moscow Metro —  "در میان اهالی مسکو و توریست ها بسیار محبوب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала