فوتبالیست ایرانی در بین 10 فوتبالیست خوشتیپ جام جهانی + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبالیست ایرانی در بین 10 فوتبالیست خوشتیپ جام جهانی + عکس
فوتبالیست ایرانی در بین 10 فوتبالیست خوشتیپ جام جهانی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لیستی از 10 بازیکن خوش‌تیپ حاضر در جام‌جهانی 2018 روسیه منتشر شده است که در این میان نام علیرضا جهانبخش هم درمیان گزینه‌ها دیده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، با نزدیک شدن به آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه تب و تاب این رویداد بزرگ جهانی در میان علاقمندان روز به روز افزایش می یابد. در این دوره از مسابقات جام جهانی بازیکنانی حضور دارند که علاوه بر توانایی فنی و تاکتیکی همواره سعی می کنند آراسته و شیک پوش باشند.

سایت فرانسوی "doctissimo" ضمن معرفی 10 بازیکن خوش تیپ جام جهانی نوشت: اگر تماشای گردش توپ در زمین چمن برایتان زیاد جذاب نیست، در این گزارش سعی می کنیم 10 دلیل قانع کننده برای تماشای رقابت های جام جهانی برایتان بیاوریم.

1-مارکو آسنسیو(اسپانیا)

آسنسیو 22 ساله با یک متر و 82 سانتی متر قد تمام ویژگی های یک بازیکن خوشتیپ ایده آل را دارد.

2-علیرضا جهانبخش (ایران)

این هافبک ایرانی 24 ساله با یک متر و 80 سانتی متر قد همیشه ظاهری مناسب دارد. او از ریش ها و استیل خود به خوبی مراقبت می کند.

3-روی پاتریشیو (پرتغال)

این دروازه بان 30 ساله با یک متر و 90 ساتی متر قد قطعا یکی از بازیکنان جذاب جام جهانی است.4-موسی سو(سنگال)

این مهاجم 32 ساله خوش هیکل دلیلی برای حسادت کردن به جوان ترها ندارد چون به اندازه کافی جذاب هست.

5-نیمار (برزیل)

نیمار 26 ساله بیشتر به خاطر انتقال جنجالی اش به پاری سن ژرمن معروف است تا سایز قد و میزان وزن. او همیشه لبخند و نگاه جذابی دارد.

6-آنتوان گریزمان (فرانسه)

این مهاجم مشهور فرانسوی 27 ساله با یک متر و 75 سانتی متر قد هم به دلیل استعداد فوق العاده و هم به خاطر جذابیت ظاهری محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.

7-رادامل فالکائو (کلمبیا)

این مهاجم 32 ساله کلمبیایی همچنان استیل مناسب خود را حفظ کرده است. او فیزیک خوب و موهای مرتبی دارد و معمولا موهایش را رو به عقب شانه می کند.

8-متیو لکی (استرالیا)

این بازیکن 27 ساله با یک متر و 81 سانتی متر قد واقعا یکی از بازیکنان خوش تیپ جام جهانی است. او با استیل جذابش کاری می کند که شما به فوتبال علاقه مند شوید.

9-مونیر محمدی (مراکش)

دروازه بان 29 ساله تیم ملی مراکش با قد و قامت بلندش توجه هر تماشاگری را به خود جلب می کند. او یک متر و 90 سانتی متر قد دارد.

10-کوین تراپ (آلمان)

دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه پاری سن ژرمن با یک متر و 89 سانتی متر قد یکی دیگر از بازیکنان خوش تیپ جام جهانی محسوب می شود.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала