توصیه شرکت کاسپرسکی به هواداران جام جهانی 2018

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر توصیه شرکت کاسپرسکی به هواداران جام جهانی 2018
توصیه شرکت کاسپرسکی به هواداران جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمتر از 17 روز به شروع مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است.

به گزارش اسپوتنیک، کمتر از 17 روز به شروع مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و هواداران تیم ها از کشورهای مختلف در تب و تاب حمایت از تیم ملی کشورشان هستند.

آیا کافی شاپهای ایران مجاز هستند مسابقات جام جهانی را پخش کنند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا کافی شاپهای ایران مجاز هستند مسابقات جام جهانی را پخش کنند؟
در این رابطه شرکت روسی کاسپرسکی لب به هواداران در مورد خرید بلیت توصیه می کند تا مراقب برخی از ایمیل های فیشینگ (کاهبرداری آنلاین) با مضمون جام جهانی باشند.

مضمون عمومی این ایمیل ها بدین صورت است که ادعا می کنند در کوتاه ترین زمان بلیت بازی های جام جهانی را برای هواداران تهیه می کنند ولی در حقیقت این ایمیل ها صرفا به قصد خالی کردن حساب بانکی افراد می باشند.

تمامی متقاضیان خرید با مراجعه به سایت رسمی فیفا برای تهیه بلیت رسمی جام جهانی می بایست چندین مرحله احراز هویت را طی کنند و در آن واحد نمی توانند چند بلیت خریداری نمایید در واقع برای خرید بیشتر از یک بلیت باید گزینه بلیت میهمان را که اجازه خرید بیش از سه بلیت را فراهم می آورد را فعال کرد.

شرکت روسی کاسپرسی متوجه شده است کلاهبرداران اینترنتی در حال حاضر توانسته اند به بخش آخر فرایند خرید اینترنتی (گزینه خرید بیش از سه بلیت) نفوذ کرده و برای متقاضیان ناامید از تهیه بلیت، پیشنهاد خرید بلیت هایی با قیمت گزاف ارائه دهند؛ این در حالی است که زمانی که مشتری اقدام به خرید بلیت می کند،اطلاعات حساب بانکی آنان به سرقت برده شده و نه تنها بلیتی به آنان تحویل داده نمی شود بلکه کلاهبرداران از اطلاعات به دست آمده برای اهداف مجرمانه استفاده می کنند.

حتی در صورتی که قربانیان بلیت به اصطلاح معتبر را دریافت کنند هیچ ضمانتی وجود ندارد که بلیت خریداری شده قابل ارائه به مسوولان ورزشگاه ها بوده و کارایی لازم را داشته باشد.

اولین و مهم ترین قدم برای جلوگیری از به دام افتادن در اینگونه کلاهبرداری ها، خرید بلیت از فروشندگان مجاز و معتبر است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала