این زن هدایت ترامپ را برعهده داشت

© AP Photo / Evan Vucciاین زن هدایت ترامپ را برعهده داشت
این زن هدایت ترامپ را برعهده داشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کتاب " آتش و خشم" نوشته " مایکل وولف" روزنامه نگار آمریکایی در مورد این زن نوشته شده است.

یه گزارش اسپوتنیک به نقل از اقتصاد نیوز، نویسنده این کتاب درباره «کلیان کانوِی» نوشته است: نخستین دیدار کلیان کانوِی و دونالد ترامپ به جلسه هیئت مدیره هتل بین المللی ترامپ باز می‌گشت که وی نیز ساکن آنجا بود، کانوِی در دهه اول سال ۲۰۰۰ همراه همسر و فرزندانش در آنجا زندگی می‌کرد. همسر کانوِی، جورج، جمهوری خواه، فارغ التحصیل کالج هاروارد و مدرسه حقوق ییل، شریک تجاری شرکت‌های بزرگ و سهام دار مؤسساتی، چون واچ تل، لیپتون و روزن اند کاتز بود. کلیان در بخش مرکزی نیوجرسی دختر یک راننده کامیون که توسط مادر مجردش بزرگ شده بود. او به مدرسه حقوق جورج واشنگتن رفت و سپس به عنوان ناظر انتخاباتی کمپین ریگان وارد سیاست شد. سپس به عنوان دستیار فرانک لونتز، شخصیت عجیب حزب جمهوری خواه، معرفی شد. لونتز کسی است که به دلیل اجرای برنامه تلویزیونی‌اش و فراستش در رأی گیری‌ها معروف است. اما وی هرگز در محافل سیاسی جمهوری خواهان و محافل سیاسی حزبی حضور پررنگی نداشت، او بیشتر ترجیح می‌داد که در پشت صحنه و در برنامه‌های تلویزیونی آن هالتر و لارا انگراهام شرکت داشته باشد- جایی که ترامپ برای اولین بار او را دیده بود.
در سال ۲۰۱۵، زمانی که ترامپ هنوز از گزینه ایده آل محافظه کاران فاصله زیادی داشت، او را برای کار در کمپین تد کروز استخدام کردند و سپس در آگوست ۲۰۱۶ وی را وارد کمپین مبارزاتی ترامپ کردند. وی اهمیت نقش خود را درک کرده بود. او در جریان اولین مصاحبه اش با کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد" من همیشه با شما در تماس خواهم بود آقای ترامپ".
سِمَت او، مدیر کمپین انتخاباتی بود، اما این تنها یک عنوان صوری بود. بانون مدیر واقعی بود و او به واقع دستیار ارشدش بود. اما پس از مدت کوتاهی بانون او را در سمت دیگری جایگزین کرد، وی سخنگوی ترامپ در برنامه‌های تلویزیونی شد، چیزی که از نظر ترامپ بسیار مهم‌تر بود.
وی نظرش را درمورد رئیسش با تعدادی پانتومیم و شکلک‌های صورتش نشان می‌داد: چشم‌هایش را گرد می‌کرد، دهانش را با تعجب باز می‌کرد یا سری تکان می‌داد. اما در حالت "روشن" او نقش یک دستیار مدافع، مومن و محافظ را بازی می‌کرد. کانوِی یک ضد فمینیست است (یا، در واقع، در یک پشتک واروی ایدئولوژیک، معتقد است که فمینیست‌ها ضد فمینیست هستند)، او نقش خود را بیشتر به عنوان یک همسر و مادر می‌بیند؛ از این رو، نقش او به عنوان مدافع نهایی ترامپ به این صورت بود که خود را در مقابل تمامی برچسب و ناسزا‌هایی که علیه ترامپ شلیک می‌شد، سپر می‌کرد.
ترامپ عاشق دفاع کردن‌های تمام قد او شده بود. اغلب اولین تماس را بعد از مناظرات زنده تلویزیونی کانوِی با وی می‌گرفت. او ترامپ را هدایت می‌کرد. دقیقاً همان چیز‌هایی را می‌گفت که ترامپ می‌خواست بشنود، همان چیز‌هایی را که اگر در زمان‌های دیگری می‌گفت: همراه با آن درحرکتی نمایشی ادای تیرخورده‌ها را در می‌آورد.
وفاداری بزرگ‌ترین ارزش ترامپ بود و در نظر کانوِی او با دفاعیات جانانه رسانه‌ای اش از رئیس جمهور باید مهمترین مناصب کاخ سفید را کسب می‌کرد. اما به لحاظ شخصیت عمومی‌اش او از مرز‌های وفاداری خیلی دور بود، وی شخصیتی گزافه گو و مبالغه گر داشت، درحدی که حتی وفاداراران ترامپ هم متوجه رفتار به شدت افراطی او شده بودند. هم جارد و هم ایوانکا از این همه بی پروایی او در برنامه‌های تلویزیونی می‌ترسیدند، و به نقد از کانوِی پرداختند. اغلب وقتی می‌خواستند به او اشاره کنند عبارت "ناخن" را به کار می‌بردند، که اشاره به ناخن‌های بلند مانیکور شده اوداشت که شبیه ناخن‌های کروئلا دِ ویل بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала