درخواست عجیب مجلس ایران ار کارلوس کی روش

© AP Photo / Victor R. Caivanoدرخواست عجیب مجلس ایران ار کارلوس کی روش
درخواست عجیب مجلس ایران ار کارلوس کی روش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در اقدامی عجیب نامه ای به وزیر ورزش این کشور نوشتند و خواهان پیگیری لیست تیم ملی ایران و ایجاد تغییرات در آن شدند.

آیا کی روش ایران را ترک خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
آیا کی روش ایران را ترک خواهد کرد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به ترکیه و حضور در جام جهانی، واکنش های زیادی در پی داشت. حتی بعضی از نمایندگان مجلس این کشور هم روز بعد از اعلام لیست، نسبت به خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی معترض شدند.

حالا تعدادی از این نمایندگان در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ایران خواهان تغییر در لیست تیم ملی ایران شده اند.

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و مشاور رئیس مجلس ایران در این خصوص گفت: حدود 30 نماینده مجلس به آقای سلطانی فر نامه زده اند و خواهان تغییر در لیست تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: کی روش باید بپذیرد که اشتباه کرده است. او علامه دهر نیست. چهار بازیکنی که خط خورده اند می توانستند در تیم ملی تاثیرگذار باشند. اگر تیم ملی نتیجه نگیرد کی روش باید پاسخگو باشد.

مشاور رئیس مجلس ایران در پایان حتی آینده کاری کارلوس کی روش را هم اعلام کرد و گفت: دیگر بعد از جام جهانی شاهد حضور کی روش نخواهیم بود. فکر نمی کنم فدراسیون فوتبال دیگر زمینه کار با این مربی را داشته باشد.

با وجود انتقادهایی که به لیست تیم ملی فوتبال برای جام جهانی مطرح شده بود، اما در همه جای دنیا انتخاب نفرات نهایی یک تیم فوتبال برای هر تورنمنتی بر عهده سرمربی است و او آزادانه می تواند هر بازیکنی که می خواهد را جذب کرده و به مسابقات ببرد. بی تردید در هیچ کشور دیگری نیز ارگان های مختلف با استفاده از لابی خود به سرمربی تیم ملی فشار نمی آورند که دو بازیکن را دعوت نکند یا یک نفر را خط بزند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала