پیام کاپیتان رئال مادرید به محمد صلاح

© AP Photo / Anthony Devlinپیام کاپیتان رئال مادرید به محمد صلاح
پیام کاپیتان رئال مادرید به محمد صلاح - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاپیتان تیم رئال مادرید پس از اتفاقات شب گذشته در فینال جام باشگاههای اروپا پیامی را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته فینال جام باشگاههای اروپا بین دو تیم رئال مادرید اسپانیا و لیورپول انگلستان برگزار شد که در پایان این تیم رئال مادرید بود که با نتیجه 3 بر 1 در این دیدار به پیروزی رسید و برای سیزدهمین بار جام باشگاه های اروپا را از آن خود کرد.

این دیدار که در ورزشگاه المپیسکی کی یف پایتخت اوکراین برگزار شد با اتفاق تلخی برای محمد صلاح ستاره لیورپول و بازیکن تیم ملی مصر همراه بود.

محمد صلاح در دقیقه 32 این دیدار با برخوردی که بین او سرجیو راموس رخ داد، دیگر قادر به ادامه بازی نشد و با اشک زمین بازی را ترک کرد. گفته می شود که امکان دارد که "صلاح" امید اول تیم ملی مصر در جام جهانی روسیه نتواند این تیم را همراهی کند. البته همچنان گمان زنی های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

اما سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید که باعث مصدومیت شدید محمد صلاح شد، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در «توئیتر» سعی در دلجویی از صلاح را نداشت. راموس نوشت: «گاهی اوقات فوتبال روی خوشش و گاهی اوقات هم روی بدش را به ما نشان می‌دهد. در نهایت همه ما همکاران حرفه‌ای هستیم. ریکاوری سریعی داشته باش، صلاح! آینده منتظر توست».

بعد از اتفاق شب گذشته، هجمه های بسیاری بخصوص از سوی فوتبالدوستان مصری علیه "راموس"  به راه افتاد.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала