اعلام دلیل مسدود کردن تلگرام در روسیه

© Sputnikاعلام یک دلیل دیگر برای مسدود کردن تلگرام در روسیه
اعلام یک دلیل دیگر برای مسدود کردن تلگرام در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آلکساندر ژاروف، رئیس سازمان نظارت بر رسانه های روسیه اعلام کرد همه عملیات تروریستی اخیر از جمله در روسیه با استفاده از تلگرام هماهنگ شده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، آقای ژاروف افزود اسناد و شواهد غیر قابل انکاری حاکی از این امر وجود دارد اما بطور مشخص در اینباره صحبت نکرد. همچنین توضیح داده نشد که منظور کدام برهه زمانی است.
رئیس سازمان نظارت بر رسانه های روسیه خاطرنشان ساخت نتایج عملیات سازمان امنیت فدرال روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم استفاده تروریست ها از پیام رسان تلگرام را ثابت می کند.

اعلام نظر مقامات ایران راجب رفع فیلتر توئیتر و تلگرام - اسپوتنیک ایران
اعلام نظر مقامات ایران راجب رفع فیلتر توئیتر و تلگرام

یادآور می شود سازمان نظارت بر رسانه های روسیه روز 6 آوریل 2018 از دادگاه درخواست کرد به خاطر امتناع تلگرام از واگذاری کلید های رمزگشایی به سازمان امنیت فدرال روسیه مجوز فیلترینگ این پیام رسان را صادر کند. وکلای مدافع تلگرام اعلام کردند مطالبات سازمان امنیت روسیه به دلایل فنی قابل اجرا نیست. خود پاول دوروف، موسس تلگرام اعلام کرد این پیام رسان به چنین کاری تن درنخواهد داد چون مدافع آزادی بیان و مصونیت زندگی خصوصی است. روز 13 آوریل یکی از دادگاه های محلی مسکو درخواست سازمان نظارت بر رسانه های روسیه درباره فیترینگ تلگرام در روسیه را قبول کرد و این نهاد فیلترینگ تلگرام را آغاز نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала