جریمه سی و شش میلیون دلاری نوجوان اوکراینی

© Fotolia / Thodonalجریمه سی و شش میلیون دلاری نوجوان اوکراینی
جریمه سی و شش میلیون دلاری نوجوان اوکراینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادگاه آمریکا مقرر کرد مقصر آتش سوزی جنگلی جریمه 36 میلیون دلاری بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک،دادگاه آمریکا مقرر کرد که نوجوانی از خانواده اوکراینی به دلیل نقض قوانین امنیتی جنگل ها باید بیش از 36 میلیون و 600 هزار دلار جریمه پرداخت کند. اشتباه او باعث بروز آتش سوزی بزرگی در سال 2017 شد.

او در زمان وقوع این حادثه 15 سال داشت. او در جنگل ترقه بازی کرده بود که یکی از ترقه ها به آتش سوزی جنگلی منجر شد و باعث سوختن 20 هزار هکتار جنگل در ایالت «اورگان» و واشنگتن در سپتامبر 2017 شد.

خانواده نوجوان اوکرائینی در سال 2000 از اودسا به آمریکا مهاجرت کردند. پدرش در سال 2017 آشپز بود و مادرش خانه دار.

وکیل متهم درخواست تجدیدنظر در این جریمه را کرد، اما رأی دادگاه تغییر نکرد. نوجوان اوکراینی باید پرداخت جریمه را شروع کند و فقط پس از 5 سال اگر شرایط مطرحه را بخوبی رعایت کند و 1920 ساعت در سرویس حفاظت از جنگل های آمریکا کار کند و نامه عذرخواهی برای 152خانواده که در محاصره آتش قرار گرفته بودند، برای شهرها و نهادها و پارک ها بنویسد ممکن است تخفیفی در این جریمه سنگین داده شود.

طی این مدت نوجوان اوکرائینی نباید هیچ یک از قوانین دیگر را نقض کند و پرداخت ها باید به موقع انجام شوند. بیش از 21 میلیون دلار باید به سرویس حفاظت از جنگل ها و 12 میلیون و 500 هزار دلار به بخش حمل ونقل ایالت«اورگان» پرداخت شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала