واکنش ها به لیست جنجالی تیم ملی ایران برای جام جهانی روسیه

© Photo / Steindyواکنش ها به لیست جنجالی تیم ملی ایران برای جام جهانی روسیه
واکنش ها به لیست جنجالی تیم ملی ایران برای جام جهانی روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران فهرست نهایی تیمش را برای جام جهانی اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از " ورزش سه" کارلوس کی روش اسامی 24 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی در ترکیه اعلام کرد و در کمال ناباوری نام چند بازیکن مانند سیدجلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس و دو بازیکن استقلال یعنی وریا غفوری و سید حسین حسینی گلر آبی پوشان در این لیست حضور ندارند. در نهایت کاوه رضایی بازیکن تیم شالروآ نیز آخرین خط خورده از فهرست کی روش است که در لیست انتظار حضور دارد و در صورت مصدومیت بازیکنان دعوت شده به اردو، سرمربی پرتغالی می تواند از لیست رزرو خود استفاده کند.
مجتبی جباری بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اعلام فهرست تیم ملی و کنار گذاشته شدن بازیکنانی همچون وریا غفوری و سیدجلال حسینی گفت: تصور می‌کردم جام جهانی بتواند سکوی پرتاب خوبی برای غفوری باشد. او عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و از اینکه کنار گذاشته شد، سورپرایز شدم. خیلی دعا می‌کردم و امید داشتم که اتفاق خوبی برای غفوری رخ بدهد، ولی برایم جای سوال دارد که او چه معیارهایی نداشت که کنار گذاشته شد.
بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در این زمینه بیان داشت: همیشه لیست‌های تیم ملی با انتقادها و نظرهای مختلفی همراه بوده است و فکر نمی‌کنم تصمیم کی‌روش در این زمینه تغییر کند. فقط مصدومیت دیگر بازیکنان می‌تواند باعث شود تا این چهار نفر شانس اضافه شدن به لیست تیم ملی را برای جام جهانی داشته باشند.دلم برای وریا غفوری سوخت. او در این فصلی که گذشت خیلی زحمت کشید. غفوری جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که فصل قبل در لیگ برتر و آسیا هفت گل برای استقلال به ثمر رساند و در کارهای تهاجمی و تدافعی فوق‌العاده بود.
یک کارشناس فوتبال ایران در این باره گفت: خط دفاعی تیم ملی نیاز به پوست‌اندازی داشت و کی‌روش بهترین زمان را برای خط زدن سید جلال حسینی انتخاب کرد.
جلال‌ چراغپور در خصوص لیست ۲۴ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی ترکیه که باعث تعجب بعضی از اهالی فوتبال شده است، گفت: اینکه بخواهیم از واژه «سورپرایز» برای لیست کی‌روش استفاده کنیم، صحیح نیست، او حق انتخاب داشته است و حالا باید انتخاب‌هایش را آنالیز و تحلیل کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала