هر چه بمب هسته ای بیشتر باشد، آمریکا آرام تر خواهد شد

© Fotolia / Romolo Tavaniانفجار هسته ای
انفجار هسته ای - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وجود بمب هسته ای احتمال «تعرض آمریکا» را کاهش خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه « Contra Magazin »، با وجود اینکه سلاح هسته ای ضررهای عظیم ببار آورده و باعث رنج و عذاب زیاد مردم خواهد شد، اما به حفظ درگیری ها بین کشورها در مقیاس محدود کمک خواهد کرد که این امر را می توان « فایده» بمب هسته ای دانست.

به نوشته نشریه «کونترا مگزین»، اگر کشورهای هر چه بیشتری سلاح اتمی داشته باشند، آمریکا از شانس کمتری برای «اشغال  کشورها» برخوردار خواهد بود.

مارکو مایر خبرنگار نشریه Contra Magazin معتقد است:« سلاح هسته ای، یک سلاح وحشتناک کشتار جمعی است که ضررهای آن غیرقابل تصور است، اما این سلاح از یک خصوصیت خوب برخوردار است. اگر روسیه و چین فاقد سلاح هسته ای  بودند، آمریکایی ها همراه متحدان خود مدتها قبل به این کشورها حمله کرده بودند.  بدون وجود سلاح هسته ای، هند و پاکستان  یکدیگر را نابود کرده بودند و اسرائیل  بدون وجود این سلاح وجود خارجی نداشت.  همه این نتیجه گیری ها نشاندهنده  فایده سلاح و بمب هسته ای است.

هم اکنون در جریان بحران ایران که آمریکا به آن دست زده است ، به نظر می رسد که ایران و عربستان سعودی باید بمب های هسته ای خود را بسازند.  می توان با اطمینان گفت که این دو کشور ممکن است خاورمیانه را به جنگ با یکدیگر  بکشانند، جنگی که می تواند به جنگ جهانی سوم فرا روید».

مارکو مایر خبرنگار نشریه Contra Magazin  در پایان گفت:« شعار « بمب هسته ای برای همه» باید در سراسر جهان طنین اندازد. بدین ترتیب درگیری ها بین هند و پاکستان و یا هند و چین  در سطح محدود، مثلا درگیری در مرزها رخ خواهد داد. جنگ های بزرگ  رخ نخواهند داد و آمریکایی ها دیگر نخواهند توانست هر کشوری را که دلشان بخواهد اشغال کنند».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала