تشخیص مشکلات بدن از طریق ناخن +ویدئو

CC0 / / تشخیص مشکلات بدن از طریق ناخن +ویدئو
تشخیص مشکلات بدن از طریق ناخن +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناخن ها می توانند نمایشگر خوبی برای مشکلات موجود در بدن باشند.

به گزارش اسپوتنیک، ناخنها را می‌توان عضوی از بدن دانست که مانند یک صفحه نمایشگر می توانند مشکلات موجود در بدن انسان و خطراتی که سلامتی را تهدید می کند را نشان دهند. بنابراین دانستن اختلالات ناخن می تواند گام خوبی در پیشگیری از خطراتی باشد که سلامتی انسان را تهدید می کند.

A post shared by Bright Side (@brightgram) on May 5, 2018 at 9:03am PDT

گفته شده است که ناخن سالم بسیار ضخیم و به رنگ سفید یا به رنگ عاج فیل است و پوسته پوسته نیست. در صورتی که ناخن شخصی نازک و کم رنگ باشد، نشانه ی آنمی یا کمبود آهن در بدن او می باشد. اگر ناخن به رنگ زرد در بیاید، می تواند نشانه مشکلاتی در کلیه یا دستگاه گوارش باشد. همچنین اگر سطح ناخن ها صاف نباشد و خط های روی آن به صورت عمیق ظاهر شود، می تواند نشانه عفونت در بدن باشد.
کمبود ید، زینک و یا مس در بدن می تواند به شکل نقاط سفیدی بر روی ناخن ظاهر شود. همچنین کمبود کلسیم، ویتامین، آهن و بتاکاروتن می تواند منجر به شکنندگی ناخن ها شود. بنابراین اگر ناخن های شکننده ای دارید، ممکن است این مواد را در بدن خود کم داشته باشید. اگر ناخن ها به رنگ زرد یا مشکی در بیایند، می‌توانند نشانه عفونت قارچی در بدن باشد.
بسیاری از کاربران معتقدند که در طول دوره زندگی خود هر کدام از این اختلالات ناخن را مشاهده کردند اما علت آن را نمی دانستند. بنابراین این مطلب را مفید تلقی کرده و از آن استقبال کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала