اسلوتسکی :حملات تل آویو به ایران در سوریه خطر مقابله نظامی با تهران را افزایش می دهد

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر اسلوتسکی :حملات تل آویو به ایران در سوریه خطر مقابله نظامی با تهران را افزایش می دهد
اسلوتسکی :حملات تل آویو به ایران در سوریه خطر مقابله نظامی با تهران را افزایش می دهد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس کمیته دوما در امور بین المللی لئونید اسلوتسکی اعتقاد دارد که حملات تل آویو به موقعیت های ایران در سوریه خطر رویارویی واقعی نظامی با تهران را افزایش میدهد.

ارتش اسرائیل گزارش داد که شب گذشته ده ها هدف نظامی متعلق به تشکل ایرانی القدس در سوریه مورد حمله قرار داده است. سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که اسرائیل پیش از حملات هرایی که در پاسخ به حمله موشکی نیروهای ایرانی مستقر در سوریه بود، ارتش روسیه را مطلع کرده است.

اسلوتسکی به خبرنگاران گفت: این اقدامات بسیار مخرب است و پایه های امنیتی منطقه را تضعیف می کنند. به این ترتیب، تل آویو خطر یک درگیری نظامی واقعی با تهران را تقویت می کند.

وی همچنین اشاره کرد که افزایش هیستری ضد ایرانی در یک اقدام انفجاری و وحشیانه، تلاش های جامعه جهانی را برای حل و فصل وضعیت برنامه هسته ای ایران تضعیف می کند و همچنین یک نمونه واضح از رفتار غیر مسئولانه در زمینه امنیت منطقه ای است.

در نیمه های شب پنجشنبه 10 مه، ارتش اسرائیل گزارش داد که نیروهای ایران حدود 20 موشک از سوریه به مواضع این کشور در ارتفاعات جولان شلیک کرده است. در پاسخ به این حملات نیز، نیروی هوایی ارتش اسرائیل اهدافی را در خاک سوریه مورد حمله قرار داد. حملات اسرائیل به مواضعی صورت گرفت که از این مناطق به خاک این کشور حمله شده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала