آنچه که به کمک تلگرام یاد گرفتیم +عکس

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر آنچه که به کمک تلگرام یاد گرفتیم +عکس
آنچه که به کمک تلگرام یاد گرفتیم +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تلگرام در مدتی که به صورت قانونی در ایران کار میکرد چه خدماتی را به مردم ارائه کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، خدماتی که تلگرام در فرهنگ سازی و آگاهی به مردم انجام داده بود، بسیار منحصر بفرد بوده است.
پرویز پرستویی، بازیگر محبوب ایرانی در پست اینستاگرامی که دیرتر آن را پاک کرد، جملاتی را نوشت که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. این پیام رسان در مدت کمی که به صورت قانونی در ایران کار کرد، توانست جوک سازی و اهانت به اقوام مختلف اعم از کرد، لر، گلیکی و… را به حداقل برساند. او همچنین با اطلاع‌رسانی خود توانست فرهنگ حمایت از حیوانات را در "ایران" گسترش دهد و حیوان آزاری در این کشور بسیار کاهش یافت.

همچنین به دلیل سهولت در انتشار ویدئو در این پیام رسان، دوربین جای اسلحه را گرفت به طوری که افرادی که قانون را نقض می کردند بیشتر از اسلحه از دوربین‌های مردم بترسند.
اطلاع رسانی از اخبار و وقایعی که در مملکت رخ می دهند و همچنین اختلاس و دزدی هایی که بعضی از مسئولین انجام دادند، توسط این پیام‌رسان با سهولت بیشتری منتقل شد و به راحتی خبر ها به دست اقشار مختلف جامعه رسید. البته ناگفته نماند انتشار خبرهای دروغ نیز به سهولت انجام شد.

A post shared by mohamadapple (@mohamadapple2016) on May 5, 2018 at 11:29pm PDT

در این مدت کوتاه دست بسیاری از ریاکاران و افراد دروغگو رو شد. همچنین عده ای از مردم که تریبونی برای صحبت و انتقاد نداشتند توانستند از این پیام رسان استفاده کرده و حرف‌های خود را به گوش دیگران و مسئولین برسانند. این پیام‌رسان توانست در مدت کوتاهی اقوام و دوستان مختلف را در تمام اقصی نقاط جهان در یک گروه جمع کند و آنها به خوش و بش باهم می پرداختند و تبادل نظر می کردند.
در این مدت کوتاه، سواد و تحصیلات بسیاری از مسئولین نیز به چالش کشیده شد و دست بسیاری از ناقضان قانون رو شد.
همچنین پست های تصویری و صداها و همچنین ویدیوها با حداکثر سرعت و حداقل هزینه ارسال می شد.

در کل این پیام رسان قدرتمند در مدت کوتاهی توانست محبوبیت بسیاری در مردم ایران ایجاد کند، به طوری که حتی بعد از فیلتر نیز بسیاری از مردم همچنان از ان استفاده می کنند.
بسیاری از کاربران با این مطلب موافق هستند و معتقدند که تلگرام توانست خدمات بسیاری را بمردم ارائه کند. بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی از فیلتر شدن این پیام رسان ناراحت شده و معتقدند که این کار نباید انجام می‌شد و نارضایتی مردم را در پی داشت.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала