حمله ی داعش به مرکز خریدی در تهران +تصاویر

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaحمله ی داعش به مرکز خریدی در تهران +عکس
حمله ی داعش به مرکز خریدی در تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردم در مرکز خرید کوروش تهران در شب دوشنبه با شبه نظامیان داعش با اسب و اسلحه روبرو شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران ، اکران مردمی فیلم " به وقت شام" عصر روز دوشنبه با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این فیلم و برخی بازیگران در پردیس سینمای کوروش برگزار شد.
علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش در واکنش به شوی تبلیغاتی «به وقت شام» بیان داشت: به ما اطلاع دادند که قرار است نمایشی برای اکران فیلم «به وقت شام» با حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شود که البته اطلاعی درباره نحوه اجرای آن نداشتیم.


وی تاکید کرد: در تمام دنیا چنین نمایش هایی برای اکران فیلم ها صورت می گیرد که با استقبال نیز همراه می شود، در زمینه ایجاد وحشت بین مردم نیز باید بگویم معمولا در دنیا دوربین مخفی های ترسناک اجرا می شود که باعث ترس و شوکه شدن مردم می شود ولی در نهایت بدون هیچ مشکلی از سوی مخاطب مورد استقبال قرار می گیرد.
مدیر پردیس سینمایی کورش ادامه داد: از ابتدای امر ما نمی دانستیم سازمان اوج چه ایده ای دارد ولی در نهایت باید بگویم که این نوع تبلیغات به هیچ وجه منفی نیست. سرتیپی در پایان گفت: پردیس سینمایی کورش محلی برای نمایش فیلم های مختلف است و همه صاحبان آثار اگر درخواست هایی داشته اند این مجموعه سعی کرده تا به این درخواست ها پاسخ مثبت دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала