جنجالی که گریم های حرفه ای دختران در ورزشگاه آزادی برپا کرد +عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر جنجالی که گریم های حرفه ای دختران در ورزشگاه آزادی برپا کرد +عکس
جنجالی که گریم های حرفه ای دختران در ورزشگاه آزادی برپا کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گریمورهای حرفه ای که به ورزشگاه آزادی راه یافتند، به شدت مشهور شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، عده ای از بانوان با گریم های بسیار حرفه ای توانستند به ورزشگاه راه یافته و در جشن تیم پرسپولیس حضور یابد.

نکته جالب توجه این است که به تدریج بر دختران گریموری که ظاهر مردانه پیدا می‌کند افزوده می شود. گریم های آنها به قدری حرفه ای است که کمتر کسی متوجه دختر بودن آنها میشود. حتی گفته شده است که در جلوی در ورزشگاه مأمورانی ایستاده اند تا اجازه ندهند دختران با گریم‌های مردانه وارد ورزشگاه شوند. با اینهمه سخت‌گیری‌، اما دخترانی وجود دارند که دوست دارند در ورزشگاه حاضر شوند و هر دفعه بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

A post shared by ➿نمک کده ➿ (@namakkade) on Apr 29, 2018 at 11:05pm PDT

اقدام این دختران بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به راه انداخت. به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک، بازرسی اندام نیز به بازرسی های بدنی برای ورود به استادیوم های ورزشی اضافه شود.

بسیاری از کاربران عنوان کردند که کار و جسارت این دختران بسیار جالب بوده و گریم های آنها بسیار حرفه ای است. بسیاری از کاربران از مسئولین خواهش کردند که اجازه دهند دختران وارد ورزشگاه شوند تا این قدر سختی به خود راه ندهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала