شکایت جدید بازیگر زن پورن علیه ترامپ

© AFP 2023 / Gabriel Bouysشکایت جدید بازیگر زن پورن علیه ترامپ
شکایت جدید بازیگر زن پورن علیه ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استفانی کلیفورد به خاطر تهمت و افترا از ترامپ شکایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، استفانی کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز، بازیگر مشهور پورن علیه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خاطر تهمت شکایت جدیدی مطرح کرد.

این بازیگر پورن روز دوشنبه شکایت خود را تحویل دادگاه فدرال در نیویورک داد.

ترامپ پیشتر در یکی از توییت هایش به استورمی دنیلز تهمت و افترا زده و او را فریبکار خطاب کرده است. گزارشها حاکی از آن است که پس از آنکه استورمی اعلام کرده بود که پس از افشای رابطه اش با دونالد ترامپ، از سوی یک مرد تهدید شده است، ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «او درباره مردی که اصلا وجود ندارد صحبت می کند. یک اقدام فریبکارانه برای فریب رسانه های جعلی!» وکیل استورمی در این خصوص گفت: او اقدام موکل من را فریبکارانه خواند و مدعی شد که به مردم آمریکا دروغ گفته است. ما خیلی زود علیه او شکایت می کنیم.

در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی ترامپ با استفانی کلیفورد معروف به «استورمی دنیلز»، مایکل کوهن پیشتر پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ 130 هزار دلار به عنوان حق السکوت به «استورمی دنیلز» پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت درباره رابطه غیراخلاقی اش در سال 2006 با ترامپ کند. این مبلغ تنها چند روز پیش از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن پذیرفته است که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی پرداخته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала