جزئيات آخرين وضعيت پرونده ی مشایی و برادر رئیس جمهور ایران

اشتراک
سخنگوی قوه قضایی ایران بیان داشت که پرونده برادر رئیس جمهور در دادسرا در حال بررسی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه ایران در پاسخ به این سوال که شنیده شده است 12پرونده برای شهردار سابق تشکیل شده است، این پرونده ها در چه مرحله‌ای است؟ گفت: تا جایی که من می‌دانم این فرد یک پرونده داشت و اگر اعلام شده است که این تعداد پرونده دارد باید مستند گفته شود.
اژه ای بیان داشت: علی ایحال پرونده وی مفتوح و در دادسرا در حال رسیدگی است.
معاون اول قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده مشایی ‌و برادر رییس جمهور خاطر نشان کرد: این پرونده ها در دادسرا است. قوه قضاییه تلاش کرده بدون تبعیض به پرونده‌ها رسیدگی کند و دانه درشت و غیر دانه درشت از زبان رسانه‌ها و مردم مطرح می‌شود وگرنه جرم، جرم است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برخی وقت‌ها در پرونده‌ها نوع و شرایط جرم و تحصیل دلیل آسان نیست. یک مواقعی قوه قضاییه برای تحصیل دلیل باید استعلام و سوال کند و به طور خاص یا ویژه‌ای تحقیق کند.
وی ادامه داد: گاهی اوقات فرد طوری مرتکب جرم می‌شود که اثری از خود باقی نمی گذارد. پرونده‌های یاد شده در حال رسیدگی است. پرونده مشایی در حال تحقیقات دادسرا و در پرونده آقای احمدی‌نژاد نیز چیز جدیدی نیست و پرونده برادر رییس‌جمهور نیز در دست تحقیقات دادسراست.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала