چرا باید به آرزوهای خودمان ایمان داشته باشیم؟ +ویدئو،عکس

CC0 / Pixabay / چرا باید به آرزوهای خودمان ایمان داشته باشیم؟ +ویدئو،عکس
چرا باید به آرزوهای خودمان ایمان داشته باشیم؟ +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرویز پرستویی عکسی از "رونالدو" بازیکن فوتبال تیم "پرتغال" را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است و در زیر آن مطلبی در مورد پدر نوشت که جمع کثیری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، "پرویز پرستویی" در صفحه شخصی خود نوشت که "وقتی بچه بودم به پدرم گفتم بالاخره یک روز پول دار میشیم و یه خونه بزرگ میخریم. پدرم گفت این ممکن نیست پسرم. حالا امروز اون چیزا رو دارم اما پدرم رو ندارم". در زیر این مطلب نیز عکسی از رونالدو به همراه پدرش منتشر کرده است. این جمله با کمی تغییر از خاطرات رونالدو برداشته شده است که بعلت اینکه به آن اشاره نشده حواشی نیز به همراه داشته و عده ای را سر در گم کرده است.

این مطلب تامل برانگیز پرویز پرستویی با عکسی از رونالدو کاربران را بفکر فرو برد. عده ای از کاربران معتقدند که مطلب او بسیار حقیقت دارد و در این دنیا باید چیزی را از دست داد و به چیز دیگر رسید. بسیاری از کاربران از پدر خود یاد کرده اند و افسوس از دست دادن او را خورده اند.

عده ای از کاربران نیز پرویز پرستویی را با رونالدو اشتباه گرفته و معتقدند که در زمان جوانی بسیار شبیه رونالدو بوده است اما الان خوشتیپ تر است. البته عده ای دیگر نیز پدر رونالدو را با پرویز پرستویی اشتباه گرفتند و گمان کردند او با رونالدو عکس گرفته است.

همچنین صحبت های دکتر الهی قمشه ای در رابطه با رسیدن به آرزوها نیز جمع کثیری از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

A post shared by Alireza (@amd_alireza) on Apr 25, 2018 at 11:50am PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала