هجوم به رستوران ها برای خوردن سوپ رشته کیم جونگ اون

© Depositphotos.com / Lisovskaya هجوم به رستوران ها برای خوردن سوپ رشته کیم جونگ اون
هجوم به رستوران ها برای خوردن سوپ رشته کیم جونگ اون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ساکنین کره شمالی به سوپ رشته ی سردی علاقه مند شده اند که در شام رهبر کره شمالی و همتای کره جنوبی اش سرو شد.

به گزارش اسپوتنیک خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی در این خصوص اطلاع داد.
در این خبر آمده است که ساکنین سئول در زمان ناهار به رستوران های سبک کره شمالی هجوم بردند جایی که این سوپ رشته در منوی غذایی وجود دارد. کارمند یکی از این رستوران ها گفت: « امروز به خاطر اجلاس مشتری های زیادی داشتیم. معمولا چنین تعداد مشتری فقط در تابستان داریم.»
یک کارمند دیگر افزود که مشتریان علی رغم اینکه تمامی پارکینگ ها پر است باز هم به رستوران می آیند.
در ابتدای جلسه ی کیم جونگ اون بیان داشت که برای همتایش سوپ رشته از پیونگ یانگ آورده است و خوشحال می شود که او آنرا در وقت شام امتحان کند.
این سوپ رشته با نام نینمیون ، سوپ رشته سرد است که در آب و با سس سویا و خردل آماده شده و روی آن تخم مرغ ، گوشت گاو و سبزی جات می ریزند.

27 آوریل کیم جونگ اون اولین رهبر کره شمالی شد که از مرز نظامی و علامت گذاری شده بین دو کره عبور کرد وارد کره جنوبی شد و آنجا با رهبر کره جنوبی، مون جائه یانگ دیدار کرد.
بر اساس نتايجی که از اجلاس سران دو کره حاصل شد، بیانیه ای به تصویب رسید که در آن کره شمالی و کره جنوبی تلاش خواهند کرد تا با حمایت بین المللی شبه جزیره کره را از سلاح اتمی خالی کنند. طرفین همچنین توافق کردند تا بتدریج با کاهش تسلیحات نظامی در جهت اعتماد سازی و کاهش تنش نظامی قدم بردارند و با پیروی کردن از توافقنامه در عدم تجاوز و استفاده از تسلیحات نظامی علیه یکدیگر اقدام کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала