بازتاب شکنجه کودکان ماهشهری توسط نامادری و پدر +عکس،ویدئو

© Fotolia / Elnurبازتاب شکنجه کودکان ماهشهری توسط نامادری و پدر +عکس،ویدئو
بازتاب شکنجه کودکان ماهشهری توسط نامادری و پدر +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کودکان "ماهشهری" مورد خشونت پدر و نامادری قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، خشونت خانگی گاهی سبب از دست دادن جان کودکان آن خانواده می‌شود. اخیراً فیلم و تصاویری منتشر شده است که مربوط به خانواده ای ماهشهری میباشد. ۳ کودک این خانواده توسط پدر و نامادری به گونه‌ای مورد شکنجه قرار گرفتند که با چکش دندان های دختر شکسته شده است و تمام بدن آنها نشان از شکنجه های بسیار وحشتناک دارد.

A post shared by M.Shams (@m.shams.anit) on Apr 24, 2018 at 7:30am PDT

در خبرگزاری های ایرانی در این رابطه گفته می شود که ماجرا از این قرار است که در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ طی تماس تلفنی مددکار بیمارستان شهرستان بندر ماهشهر، با خط تلفن ۱۲۳ در خصوص یک مورد کودک آزاری، بلافاصله تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان ماهشهر جهت بررسی وضعیت کودکان آسیب دیده به بیمارستان اعزام شد. بنا به اظهارات عموی بچه‌ها، این کودکان (فاطمه ۱۲ ساله،‌ام البنین ۸ ساله، علی اکبر ۵ ساله) توسط پدر و نامادری مورد آزار و اذیت و شکنجه Torture جسمی و روحی قرار گرفته‌اند و حتی به تغذیه و تحصیل کودکان نیز رسیدگی نمی‌شد. رییس اورژانس اجتماعی کشور تاکید کرد که بنا بر گزارش حاصله، پدر کودکان دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت است.

A post shared by @minoo_sh34 on Apr 25, 2018 at 6:15am PDT

پسری از کاربران با لعنت فرستادن بر پدر و نامادری این کودکان معتقدند که باید برای آنها اشد مجازات را در نظر گرفت. چرا که آنها با این حرکت روح زندگی را در کودکان می کشند و از دست دادن جان در برابر از دست دادن حس و روح ارزش چندانی ندارد.

بسیاری از کاربران نیز معتقدند که خشونت خانگی باید به صورت علمی و اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد و با حمایت قانون جلوی پیشرفت این اتفاق گرفته شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала