گرامیداشت ارتش ایران در کره شمالی

© AFP 2023 / Atta Kenareگرامیداشت ارتش ایران در کره شمالی
گرامیداشت ارتش ایران در کره شمالی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم بزرگداشت روز ارتش ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در پیونگ یانگ با حضور معاون وزیر نیروهای مسلح کره شمالی برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در این مراسم علاوه بر مقامات ارشد نظامی از ارتش کره شمالی، وابستگان نظامی کشورهای مختلف جهان و دیپلمات هایی از ایران نیز شرکت کردند.
سرهنگ محمد حسن غفاری وابسته نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی در این مراسم ضمن تشکر از حضور مقامات نظامی و سیاسی جمهوری دموکراتیک خلق کره و همچنین روسای نمایندگی کشورهای خارجی در پیونگ یانگ، بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با قرار گرفتن در کنار مردم، نقش بارزی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته است.
وابسته نظامی ایران در کره شمالی خاطر نشان نمود: همه مردم جهان طی مراحل مذاکرات هسته ای و بعد از آن به خوبی دریافتند که پروژه ایران هراسی هرگز واقعیت ندارد و مردم و دولت ایران به همه مقررات بین المللی احترام می گذارند و همواره به دنبال برقراری صلح، ثبات و امنیت در جهان هستند.
سرهنگ غفاری تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران ضمن حفظ منافع ملی خود، با تمام کشورهای همسایه روابط نزدیک و دوستانه‌ای داشته و با هر نوع تجاوز و مداخله کشورهای فرا منطقه‌ای در امور داخلی کشورهای منطقه مخالف است.
سپهبد کیم سون نام که ارشد ترین مقام نظامی شرکت کننده در این مراسم بود بیان داشت: از موفقیت‌های ارتش و مردم ایران برای دستیابی به ثبات اجتماعی و توسعه اقتصادی و همچنین تقویت قدرت دفاعی ملی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، بسیار خوشحال هستم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала