افتتاح کلینیک ترک اعتیاد به فضای مجازی در ایران + عکس

© Flickr / Álvaro Ibáñezافتتاح کلینیک ترک اعتیاد به فضای مجازی + عکس
افتتاح کلینیک ترک اعتیاد به فضای مجازی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با محوریت ترک اعتیاد به فضای مجازی و رفع آسیب‌های این حوزه در تهران فتتاح شد.

به گزارش اسپوتنیک، روز سه شنبه 17 آپریل در تهران نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با محوریت ترک اعتیاد به فضای مجازی و رفع آسیب‌های این حوزه توسط سازمان سراج افتتاح شد. طبق اظهارات احمدرضا متین‌فر، رئیس سواد فضای مجازی سازمان سراج، افرادی که بیش از هشت ساعت از فضای مجازی استفاده می‌کنند دچار اعتیاد هستند؛ اعتیادی که در افراد بزرگسال بیشتر دیده می‌شود.

احمد قیومی معاون طرح و برنامه فضای مجازی سازمان سراج در تکمیل اظهارات متین فر به نقش و تاثیر انکار ناپذیر اینترنت و فضای مجازی اشاره کرد و افزود با توجه به گستردگی فضای مجازی، مهار و مدیریت آن امکان پذیر نیست، در این فضا انبوه اطلاعات در دسترس کاربران قرار دارد و این کاربر است که باید باتوجه به نیازس، خود را با اینترنت و فضای مجازی تنظیم کند. گاهی استفاده بی رویه تبعات و آسیب‌های زیادی را در پی دارد و اگر کنترل نشود قطعا نتیجه سوئی خواهد داشت.

بازگشایی این مرکز با واکنشهای مختلفی در فضای مجازی روبرو شد.

برخی از کاربران با نگاهی مثبت، این اقدام را گامی موثر نسبت به رفع این معضل دانستند.

​در میان کاربران اینترنی این معضل را یک بیماری دانسته و از کسانی که به مورد دچلر هستند برای درمان آن به این مرکز مراجه کنند.

 

​یکی دیگر از کاربران نسبت به افتتاح این مرکز نوشت: کلینیک های ترک اعتیاد فضای مجازی یا همون سلامت ذهن در کشور های توسعیه یافته مثل امریکا و چین و… گسترش پیدا کرده!

​با وجود استقبال بسیاری از کاربران اینترنتی برخی نیز نسبت به افتتاح این مرکز واکنش منفی نشان دادند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала