حمایت قاطع اسنودن از پاول دوروف + عکس

© Flickr / TechCrunchحمایت قاطع اسنودن از پاول دوروف + عکس
حمایت قاطع اسنودن از پاول دوروف + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افشاگر قرن "اسنودن"، از موسس تلگرام "دوروف" تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادوارد اسنودن، افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی از پاول دوروف تمجید کرد. ادوارد اسنودن، برنامه‌نویس سرشناس آمریکایی است که پس از افشاگری‌های عمده‌ی اسناد سازمان NSA در سال ۲۰۱۳، از آمریکا تبعید شده است.
وی در توئیتر خود خطاب به دوروف نوشت: "من در گذشته از مدل امنیتی تلگرام انتقاد کرده ام، اما پاسخ دووف به تقاضای دولت روسیه برای دسترسی بی پرده به ارتباطات خصوصی، یک پاسخ اخلاقی است و مدیریت واقعی وی را نشان می دهد".
نمایندگان سازمان نظارت بر رسانه های روسیه و سازمان امنیت فدرال روسیه در نشست دادگاه اعلام کردند امتناع تلگرام از واگذاری کلید های رمزگشایی خود به سرویس های اطلاعاتی منافع دولت و جامعه را تهدید کرده و به نفع تروریست ها است.
سازمان نظارت بر رسانه های روسیه روز 6 آوریل 2018 از دادگاه درخواست کرد به خاطر امتناع تلگرام از واگذاری کلید های رمزگشایی به سازمان امنیت فدرال روسیه مجوز فیلترینگ این پیام رسان را صادر کند. وکلای مدافع تلگرام اعلام کردند مطالبات سازمان امنیت روسیه به دلایل فنی قابل اجرا نیست. خود پاول دوروف، موسس تلگرام اعلام کرد این پیام رسان به چنین کاری تن درنخواهد داد چون مدافع آزادی بیان و مصونیت زندگی خصوصی است.

​Wonder what #Durov would say about this…..Edward #Snowden made an #app to protect your #laptop https://t.co/Bha6VnqwoL via @Verge

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала