درآمدها در کشورهای مختلف

© AFP 2023 / Hoang Dinh Namچقدر پول شما را راضی می کند؟
چقدر پول شما را راضی می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چقدر پول شما را راضی می کند؟

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «بورد آرتیکلز»، هر چند که درآمد لازم برای زندگی مرفه در کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت است اما برای ثروتمند بودن در قطر باید بیش از سایر کشورها درآمد داشت.

درآمد 60هزار دلاری در سال در مناطق کمتر توسعه یافته درآمدی خوب است اما همین درآمد در نقاط توسعه یافته ممکن است چندان قابل توجه نباشد. این رده بندی بدین معنا نیست که کشورهای معرفی شده ثروت بیشتری از سایر کشورها در اختیار دارند بلکه بدان معناست که افراد مقیم آن درآمد متوسط بیشتری از سایر کشورها دارند.

کشورهای با درآمد سرانه بالا در جهان عبارتند از: قطر — برای آن که در ثروتمندترین کشور جهان فردی ثروتمند محسوب شوید، باید درآمد سالانه او  374 هزار و 790 دلار داشته باشید.

 میانگین حقوق لوکزامبورگ برای جمعیت کمتر از یک میلیونی این کشور 109 هزار و 190 دلار است.

 در سنگاپور که یکی از پرجمعیت ترین بنادر جهان است، میانگین درآمد ساکنان آن 90 هزار و  530 دلار در سال است. برای آن که در این کشور فردی ثروتمند تلقی شود حقوق سالانه 271 هزار و 590 دلاری نیاز است.

اقتصاد سوئیس مبتنی بر سیاست های بسیار پیشرفته ای است که به آن اجازه داد به فاصله اندکی از رکود سال 2008 بهبود یابد. متوسط درآمد 61 هزار و 360 دلاری سوئیسی ها بدان معناست که افراد با درآمد بالای 184 هزار و 80 دلاری در سال در طبقه ثروتمندان قرار می گیرند.

و هنگ کنگ به دلیل مزایای مالیاتی که برای هزاران شرکت فراهم کرده است، به یکی از قطب های برتر کسب و کار جهان تبدیل شده است. متوسط حقوق هنگ کنگی ها 61 هزار و 20 دلار در سال است و برای آن که در این کشور فردی ثروتمند محسوب شوید نیاز به داشتن درآمد 183 هزار و 60 دلاری در سال است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала