وحشت اسرائیل از ایران

CC BY 3.0 / Escla / Border crossingpoint Golan highs (Cropped photo)وحشت اسرائیل از ایران
وحشت اسرائیل از ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل می ترسد آمریکا آن کشور را در مقابل ایران تنها رها کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  « تایمز آف اسرائیل»،روزنامه اسرائیلی از وحشت سران این رژیم درباره تنها ماندن مقابل ایران خبر داد.

تایمز آف اسرائیل نوشت: اسرائیل می‌ترسد که آمریکا کار خود را درسوریه تمام شده ببیند و اسرائیل را با ایران تنها بگذارد. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل قویا از حملات هوایی آمریکا به سوریه حمایت کرده است، مقامات امنیتی اسرائیل تصریح کردند که اسرائیل می‌ترسد که دولت ترامپ کار خود را در سوریه تمام شده ببیند، نیروهای خود را از سوریه خارج کند و اسرائیل را با گسترش نفوذ نظامی ایران در سوریه تنها بگذارد.

به نوشته تایمز آو اسرائیل، مقامات ارتش این رژیم همچنین نگران این هستند که شاید روسیه سیستم‌های پیشرفته پدافند موشکی را در اختیار بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه قرار دهد. این موضوع می‌تواند برتری هوایی این رژیم در آسمان سوریه و لبنان را بر هم بزند.

یک منبع امنیتی اسرائیل گفت: این حمله شاید موجب شد آمریکایی‌ها اعلام کنند «چیزی که نیاز بود انجام دادیم» و از سوریه عقب‌نشینی کنند. براساس این سناریو، اسرائیل تنها می‌ماند و با تهدید ایران که در حال ساخت پایگاه در مرز شمالی است، مواجه می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала