بوی مواد شیمیایی از کوله پشتی دختربچه سوری

© AP Photo / Ric Feld,Fileبوی مواد شیمیایی از کوله پشتی دختربچه سوری
بوی مواد شیمیایی از کوله پشتی دختربچه سوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گزارش بسیار عجیبی درباره ی سوریه در شبکه ی سی ان ان منتشر شد.

کارمند شبکه گزارشی را از اردوگاه پناهندگان تهیه کرده بود و در واقع این پناهندگان به گفته ی خودش قبلا در غوطه و دوما زندگی می کردند. او ضمن تلاش برای اثبات حمله ی شیمایی در مقابل دوربین کوله پشتی یک دانش آموز مدرسه ای را که به نظر بوی شدید مواد شیمیایی می داد بو می کند.
صاحبان این وسایل مادر و دختربچه در کنار او ایستاده اند. آنها زنده و سالمند. و به نظر نمی رسد که از تاثیر مواد سمی رنج می برند. ضمن اینکه کودک با کوله پشتی بوده و از درون آن اسباب بازی هایش را بیرون می آورد.
پیش از این، کشورهای غربی، سوریه را به حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی متهم کرده بود. از سوی دیگر، مسکو ادعای استفاده از گاز کلر و مواد شیمیایی توسط ارتش سوریه را رد نمود. به گزارش وزارت خارجه روسیه، ادعای استفاده از مواد شیمیایی توسط نیروهای سوریه — حمایت از تروریست ها و توجیه حمله احتمالی به سوریه از سوی کشورهای خارجی می باشد. در عین حال در تاریخ 13 مارس، نیروهای مسلح روسیه، خبرهایی مبنی بر تحریکاتی برای استفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای نظامی در غوطه شرقی را گزارش نمود. ارتش روسیه اظهار داشت که اتهامات استفاده از سلاح شیمیایی در دما از سوی آمریكا، می تواند به عنوان بهانه ای برای حمله به سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала