با این تقویم گذر عمر را بهتر درک خواهید کرد +عکس

CC0 / / با این تقویم گذر عمر را بهتر درک خواهید کرد +عکس
با این تقویم گذر عمر را بهتر درک خواهید کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تقویم کبریتی توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک طراح اوکراینی مدتی پیش تقویمی طراحی کرده است که از جنس کبریت میباشد. در این تقویم هر ماه صفحه ای را به خود اختصاص داده است و به شکل مجموعه ای از کبریت ها(روزها) است که در کنار هم قرار گرفته اند.

A post shared by @azadehnirumand on Apr 22, 2017 at 7:22pm PDT

طراح این تقویم "Yurko Gutsulya "جوایز بسیاری بابت این طراحی و سایر طراحی های منحصر به فرد خود در رقابت های بین المللی اروپا و آمریکا و چین دریافت کرده است. او بیان داشته است که این کبریت ها واقعی هستند و میسوزند و از جنسی ساخته شده اند که بدون خطر بوده و به راحتی از صفحه تقویم جدا میشوند.

این طراحی جالب مورد توجه کاربران شبکه های مجازی قرار گرفته و کاربران به انتشار بیشتر آن پرداخته اند. برخی ایده این تقویم را اینگونه تفسیر میکنند که هر روز از زندگی ما مانند یک کبریت میسوزد و تمام میشود و هرگز بازنخواهد گشت. به کمک این تقویم میتوان روزانه این مساله را به خود یادآور شد تا گذرزمان به صورت محسوستر درک شود. برخی از زاویه دیگری به این طرح مینگرند و معتقدند هر روز از این تقویم یادآور شمع جشن تولدی است که روشن میکنیم و پایان یک سال زندگی در سلامت را گرامی میداریم. با این نگاه ، هر روز از زندگی ما نیز مانند یک رویداد خاص است و با روشن کردن شمع، سپری کردن آن را جشن میگیریم تا ارزش هر روز زندگی را به خود یاذاوری کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала