پیام ترامپ درباره احتمال حمله به سوریه

© AP Photo / Evan Vucciپیام ترامپ درباره احتمال حمله به سوریه
پیام ترامپ درباره احتمال حمله به سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا؛ من هیچگاه نگفته ام که چه زمانی آمریکا به سوریه حمله می کند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشاری پیامی در توییتر نوشت: من هیچگاه نگفته ام که چه زمانی آمریکا به سوریه حمله می کند.
وی افزود: ممکن است بزودی حمله کنیم و ممکن است که هیچگاه حمله نکنیم. آمریکا با رهبری من توانست به صورت موفق آمیز با "حکومت اسلامی" مبارزه کند. پس پیام "آمریکا متشکریم" کجاست؟

​دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا روز چهارشنبه در توییتر نوشت، روسیه باید آماده انهدام موشک های شلیک شده به سوریه باشد که موشک های "خوب، جدید و هوشمندی" خواهند بود.

پیش از این، کشورهای غربی، سوریه را به حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی متهم کرده بود. از سوی دیگر، مسکو  ادعای استفاده از گاز کلر و مواد شیمیایی توسط ارتش سوریه را رد نمود. به گزارش وزارت خارجه روسیه، ادعای استفاده از مواد شیمیایی توسط نیروهای سوریه – حمایت از تروریست ها و توجیه حمله احتمالی به سوریه از سوی کشورهای خارجی می باشد. در عین حال در تاریخ 13 مارس، نیروهای مسلح روسیه، خبرهایی مبنی بر تحریکاتی برای استفاده از سلاح های شیمیایی توسط نیروهای نظامی در غوطه شرقی را گزارش نمود. ارتش روسیه اظهار داشت که اتهامات استفاده از سلاح شیمیایی در دما از سوی آمریكا، می تواند به عنوان بهانه ای برای حمله به سوریه مورد استفاده قرار گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала