وزیر دفاع ایران در مسکو: روسیه نقش سازنده در منطقه دارد

© AFP 2023 / ATTA KENAREوزیر دفاع ایران در مسکو: روسیه نقش سازنده در منطقه دارد
وزیر دفاع ایران در مسکو: روسیه نقش سازنده در منطقه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تا زمانی که قرارداهای 10 میلیارد دلاری آمریکا با دیگر کشورها، چشم انداز روشنی برای منطقه وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنيک، هفتمین کنفرانس امنیت ملی  در روسیه، با سخنرانی وزیر دفاع ایران همراه شد. ایشان در سخنرانی خود از شرایط بی ثبات منطقه، خطر گروه تررویستی داعش (گروه ممنوعه در روسیه)، مشکلات پیش رو در امنیت منطقه صحبت نمودند.

به گزارش اسپوتنیک امیر سرتیپ امیر حاتمی، از فرماندگان ارتش ایران و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، در هفتمین کنفرانس امنیت ملی در خصوص دخالت آمریکا در منطقه خاورمیانه سخنرانی نمود.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع ایران در مسکو در خصوص افراط گری و تروریسم ضمن اشاره به دخالت های آمریکا در منطقه خاورمیانه، اعلام نمودند که ایران می تواند تروریسم را شکست دهد. وی گفت: "تجربه همکاری میان کشورهای سوریه، ایران، عراق، روسیه و ترکیه که به آن پیوسته است می تواند به عنوان الگویی برای انتقال آن به تمامی کشورهای منطقه می باشد".

به عقیده ایشان، ایران ضمن مخالفت با یکجانبه گرایی آمریکا و نقش مخرب اسرائیل در ایجاد تفکر خشونت، هر گونه سیاست تجزیه در کشورهای منطقه را محکوم می نماید. وی در پایان به نقش سازنده روسیه در منطقه اشاره نمود و گفت: با استقبال از نقش سازندگی روسیه در منطقه، راهبرد امنیت سازی را در حفظ یکپارچگی تمام کشورهای منطقه مفید می داند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала