هشدار روسیه به آمریکا درباره اقدامات تحریک آمیز علیه دیپلمات های خود

© Sputnik / Maxim Blinovهشدار روسیه به آمریکا درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا علیه دیپلمات های خود
هشدار روسیه به آمریکا درباره اقدامات تحریک آمیز آمریکا علیه دیپلمات های خود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه روسیه، به زودی در خصوص اقدامات تحریک کننده آمریکا و اخراج دیپلمات های روس تصمیم می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت وزارت امور خارجه روسیه، روسیه به آمریکا در خصوص اخراج دیپلمات های خود هشدار می دهد و به زودی در خصوص اقدامات تحریک آمیز آمریکا در خصوص دیپلمات های خود تصمیم می گیرد.
در این بیانیه آمده است: " اعمال تحریک آمیز علیه دیپلمات های روسی در ایالات متحده آمریکا در روزهای اخیر تشدید شده است. پس از اعلام اخراج 60 نفر از کارکنان موسسات دیپلماتیک روسیه از آمریکا، سازمان های اطلاعاتی در حال ساخت تلاش برای تماس با آنها (دیپلمات های روس) هستند".
گفتنی است، سرویس های اطلاعاتی آمریکا در حال تلاش برای سو استفاده از شرایط پیچیده دیپلمات های روسی هستند و سعی بر برقراری ارتباط ضمنی با آنها دارند.
گفتني است، سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیا و یولیا ، دخترش روز 4 مارس در شهر سالزبری بریتانیا مسموم شدند. طرف بریتانیایی ادعا می کند که دولت روسیه در مسمومیت اسکریپال با ماده А234 دست داشته است اما مسکو این اتهام را اکیدا رد می کند. به دنبال بریتانیا ، تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا، کانادا، نروژ، اوکراین ودیگر کشورها تصمیم گرفتند در رابطه با قضیه سالزبری دیپلمات های روسی را اخراج کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала