ماجرای امکان واردات زنان کم توقع چینی برای مردان ایرانی +عکس

© REUTERS / Kim Kyung-Hoonماجرای امکان واردات زنان کم توقع چینی برای مردان ایرانی +عکس
ماجرای امکان واردات زنان کم توقع چینی برای مردان ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آستانه روز مرد در ایران، کاربران در خصوص واردات زنان چینی بحث میکنند.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه روز مرد یکی از پستهایی که در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است محتوی این هشدار طنزگونه به زنان ایرانی است که اگر در بزرگداشت روز مرد کوتاهی کنید، بزودی زنان چینی با توقع ناچیز زبان کوتاه کارکرد بیست و چهار ساعته و عمر اندک وارد کشور میشوند.
عکس العمل ها به این پست و نظرات کاربران جالب توجه بود که اسپوتنیک توجه شما به آن جلب مینماید.

میتوان گفت این پست با استقبال کاربران مرد مواجه شد اما تا حدودی کاربران زن را به چالش کشید. اغلب کاربران مرد معتقدند توقع ناچیز و زبان کوتاه مهمترین ویژگی است که در آنها کشش ایجاد میکند و در عوض برخی کاربران زن موضع گرفته اند که این به دلیل آن است که مردان ایرانی خودشان پرتوقع هستند و قدردان زنها نیستند.
برخی کاربران که به نظر میرسد کمی دلخور شده اند گفته اند لیاقت مرد ایرانی همان زن مصنوعی چینی است که نه عاطفه دارد و نه احساس.

در این میان کاربران فمینیست میگویند مردان بداخلاق و پرتوقع ایرانی را فقط زن صبور ایرانی میتواند تحمل کند و زن چینی، چه واقعی و چه مصنوعی نمیتواند با آنها بسازد. اما در عین حال به نظر میرسد کاربران مرد از اختراع چینی ها چندان هم بدشان نیامده باشد مخصوصا که گفته میشود این نسل جدید زنان مصنوعی از مدل های مشابه قبلی بسیار پیشرفته تر هستند و تا ۹۹% شبیه زن واقعی می باشند.

البته در حاشیه این پست برخی نیز ضمن بی اخلاقی دانستن این اختراع ذکر کرده اند که چین برای کنترل جمعیت میلیاردی خود مجبور است به هر کاری دست بزند ولی متاسفانه این زنان مشتریان بسیاری از کشورهای عربی و آسیایی دارند. قیمت این زنان مصنوعی از ۷ هزار دلار میباشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала