واکنش کاربران ایرانی به "طوفان نمک" دریاچه ارومیه + عکس

© AP Photo / Ebrahim Norooziواکنش کاربران ایرانی به "طوفان نمک" دریاچه ارومیه + عکس
واکنش کاربران ایرانی به طوفان نمک دریاچه ارومیه + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بزرگترین دریاچه شور جهان نه تنها خشک شد، بلکه فاجعه طوفان نمک را ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، امروز برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در استان های شمال غربی ایران از طوفان نمک در دریاچه ارومیه خبر دادند.

کاربران ایرانی، این فاجعه را بسیار عمیق می خوانند و خواهان رسیدگی به این مسئله هستند. اسپوتنیک برخی از این نظرات را جمع آوری نموده است.

صدر الممالک در این خصوص می گوید: " یه زمانی بهش میگفتن بهشت عدن روی زمین الان داره زیر یه تل نمک دفن میشه!". " یه زمانی درد اینو داشتیم که بزرگترین دریاچه شورآب جهان نمیره! الان ترس اینو دارم که آذربایجان کویر نشه!".

شهروندیار می گوید: " زنگ خطری که از مدت‌ها پیش به صدا درآمده است: وزش تندباد، نمک دریاچه خشک شده‌ی ارومیه را به منطقه آورده و  طوفان نمک به راه انداخته است."

امین شریفی در این خصوص می گوید: " قابل پیش بینی از سالیان پیش آذربایجان شرقی و غربی را در نوردید.این اتفاق منو یاد توییت یکی از این عرزشی ها انداخت. ایران را به یک زمین سوخته تبدیل خواهیم کرد و بهتون تحویل خواهیم داد!".

دریا بیدل می گوید: " چندساله خودمون کشتیم،که دریاچه ارومیه نمکش بلند بشه قیامت محیط زیستی میشه…. خدا فقط رحم کنه"

در مجموع، کاربران ایرانی پیش از این نسبت به طوفان نمک در ارومیه بسیار ناراحت هستند و خواهان رسیدگی به این موضوع هستند تا ایران از این بلای محیط زیستی نجات یابد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала